Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:30:00 GMT

مدیران هلدینگ خلیج فارس از خواب غفلت بیدار شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۲۷۰

مدیران هلدینگ خلیج فارس از خواب غفلت بیدار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس علی مرادی مهر در یادداشتی نوشت:

اوایل زمستان سال جاری انتشار یک خبر مبنی بر بکارگیری بیش از ۳۰۰ جوان تحصیلکره در بزرگترین پتروشیمی خاورمیانه، موجب برافروخته شدن شمع امید و نشاط در دل بیش از ۲۳‌ هزار جوان جویای‌کار ماهشهری شد. منتها خیلی زود مدیران هلدینگ خلیح فارس به واسطه عدم درک صحیح از بیکاری جوانان ماهشهری، این آزمون را سراسری اعلام کردند و باز هم امید جوانان منطقه به نا‌امیدی مبدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالیان سال است که جوانان شهرستان بندرماهشهر از نگاه سود‌جویانه و بی‌مهر مدیران هلدینگ خلیج فارس، گلایه‌مند و خسته شدند.

مدیرانی که همواره به واسطه عملکرد خودشان نشان‌ داده‌اند که از دست بالاتر به شهرستان بندرماهشهر نگاه می‌کنند و تنها تولید مواد ارزشی پتروشیمی‌های منطقه مدنظر آنان قرار داشته و بیکاری جوانان تحصیلکرده و جویای کار این شهرستان در معادلات آنان، بی‌تاثیر است.

حقیقتاً حوادث تلخ آبان‌ماه سال۹۸ در شهرستان بندرماهشهر، آیینه تمام نمای عملکرد ضعیف مسوولان به ویژه مدیران نفتی منطقه است. حوادثی که اگر نیاز به ریشه‌یابی داشته باشد بخشی از آن به بیکاری، تبعیض و عملکرد غیرقابل انتظار مسوولانی نظیر مدیران هلدینگ خلیج‌فارس برمیگردد.

اخیراً مدیران هلدینگ خلیج فارس با سراسری اعلام کردن آزمون پتروشیمی بندرامام نشان داده‌اند که همچنان علاقه و رغبتی به تغیر سیاست‌های گذشته خود ندارند و کما فی سابق آینده جوانان ماهشهری بازیچه این سیاست‌های غلط باقی می‌ماند.

طبق آمار رسمی اعلام شده، تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر از سراسر کشور به انتظار سفر به بندرماهشهر و استخدام در پتروشیمی بندرامام، خود را برای شرکت در این آزمون آماده می‌کنند.

آزمونی که در کمال تعجب علاوه بر کلانشهر اهواز و شهرستان بندرماهشهر به جهت رفاه حال داوطلبان خارج‌ از استان، در شهر‌های تهران و شیراز هم برگزار می‌گردد.

سراسری برگزار شدن این آزمون اعتراض گسترده ائمه جمعه، رسانه‌های محلی و فعالان اجتماعی منطقه را به دنبال داشته که متاسفانه با بی‌توجهی و کم‌ لطفی مدیران هلدینگ خلیج فارس همراه بوده است.

به همین منظور جمع کثیری از جوانان ولایتمدار و همیشه مظلوم شهرستان بندرماهشهر با جمع‌آوری بیش از پنج هزار امضای الکترونیک از نهاد‌های انقلابی و مسوولان ذیربط، نظیر وزارت کار و رفاه اجتماعی، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان بازرسی کل کشور و رئیس قوه قضائیه خواهشمند است به مطالبه بیش از ۲۳ ‌هزار جوان بومی و تحصیلکرده ماهشهری توجه ویژه شود و برگزاری این آزمون به صورت سراسری، هرچه سریع‌تر ملغا اعلام گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون استخدامی پتروشیمی آزمون سراسری جوانان بیکار ماهشهر مدیران هلدینگ خلیج فارس شهرستان بندرماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس