Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرهیزگار در نشست خبری تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی در دهه فجر با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری یکی از وظایف بسیج دانشجویی است از جمله می‌توان به کارخانه قند اشاره کرد بسیج دانشجویی در این زمینه هزینه داده و هزینه خواهیم داد کارهای در خصوص کارخانه قند انجام شد و تا حدودی به نتیجه رسیدیم اما تا نتیجه مطلوب فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گلایه و انتقاد از مسئولان استان گفت: زن و فرزندان کارخانه قند شب‌ با کوهی از مشکلات و نداری‌ها سر بر بالین می‌گذارند اما مسئولان بی‌تفاوت هستند البته شاید تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم بهتر از سیاسی‌بازی است، گفت: تغییر فرماندار در دقیقه ۹۰ استاندار واجب است یا حل مشکلات کارگران کارخانه قند و آرد؟رفع مشکلات مردم اولویت کاری مسئول جمهوری اسلامی باشد بسیج دانشجویی این موضوع را از مسئولان انتظار دارند.

این مسئول بیان کرد: تا مشکلات زمین خواری در اقصی نقاط استان وجود دارد، پتروشیمی سقاوه، مشکلات کارخانه آرد و قند و ...وجود دارد مسئول نباید راحت سر بر بالین بگذارد.

پرهیزگار دانشجو را موذن جامعه دانست و گفت: بیش از ۲۰ سال از سفر مقام معظم رهبری به استان می‌گذرد اما هنوز دویست و اندی زمینی که باید به دست مستضعفان می‌رسد نرسیده است اما به راحتی شاهد زمین خواری و قارچ‌خواری زمین‌هاس منابع  ملی در سروک و سایر نقاط استان هستیم و این برخوردهای دوگانه قابل پذیرش نیست.

وی به در پیش بودن انتخابات شوراها و برخی تحرکات اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی به این موضوع ورود خواهد کرد و فعالیت‌های گذشته اعضای شورا شهر را شفافیت خواهی مطالبه‌گری کند‌ و از کاندیدای آینده هم مطالبه‌گری می‌کنیم تا سوء استفاده و رانت‌خواری صورت نگیرد.

وی با اشاره به اقدامات جهادی بسیج گفت: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانشجویی به نیازمندان کمک شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی نشست خبری کارخانه قند بسیج دانشجویی کارخانه قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است