Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:06:37 GMT

حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان پایش هوشمند می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۶۳۱

حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان پایش هوشمند می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجایی‌فرد بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه تشدید اجرای طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان از طرق مختلف در حال اجرا است، تاکید کرد: بخش عمده این نظارت‌ها با استفاده از سیستم‌های نظارتی آنلاین سپهتن یا سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نوع پایش هوشمند به صورت شفاف و بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌شود، ابراز کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت‌های مستمر در زمینه حمل و نقل استان، مواردی مانند رعایت ایمنی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی نیز به خصوص در حوزه مقابله با بیماری کرونا، لحاظ می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری استان سمنان با بیان اینکه تیم‌های کنترل و نظارت اداره کل با همراهی پلیس راه با حضور در محورهای مواصلاتی استان نسبت به کنترل و نظارت بر ناوگان برون شهری اقدام می‌کنند، بیان کرد: بالا بردن ضریب امنیت مسافرت برای مردم و رانندگان یکی از محورها و اهداف تشدید نظارت‌ها است.

رجایی فرد درباره وقوع چند فقره تصادف اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی در محورهای استان طی هفته‌های اخیر گفت: متأسفانه رفتار رانندگان و عامل خطای انسانی طی هفته‌های گذشته منجر به وقوع تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی استان شده بر این مبنا فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بیش از پیش به رانندگان اتوبوس در زمینه رعایت نکات ایمنی می‌تواند تا حد زیادی از تصادفات در استان سمنان بکاهد.

وی افزود: علاوه بر کنترل‌های میدانی و هوشمند راه‌های استان، مردم و استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری می‌توانند شکایات خود را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در میان بگذارند.

کد خبر 5138494

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان حمل و نقل مسافر دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی حمل و نقل جاده ای ناوگان حمل و نقل حمل و نقل عمومی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند