Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان ‌غربی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های گردشگری تخت‌سلیمان تکاب گفت: تخت سلیمان اهمیت فراوانی از حیث گردشگری داخلی و خارجی دارد بنابراین با تقویت زیرساخت‌های این مجموعه گامی در جهت جذب گردشگر برداشته می‌شود. - اخبار استانها -

جلیل جباری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به تقویت زیرساخت‌های گردشگری تخت‌سلیمان تکاب اظهار داشت: تخت سلیمان تکاب اهمیت فراوانی از حیث گردشگری داخلی و خارجی داشته و بنابراین با تقویت زیرساخت‌های این مجموعه، ضمن رفاه حال گردشگران، گامی در جهت جذب بیش از پیش گردشگری برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابراین توسعه زیرساخت‌های گردشگری این مکان تاریخی یکی از اولویت‌های اداره‌کل میراث فرهنگی استان و شهرستان تکاب به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان ‌غربی افزود: در حال حاضر سه طرح مهم گردشگری از جمله توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان، بهسازی، تعریض و آسفالت محور گردشگری قوشه‌بلاغ و به‌سازی راه دسترسی به روستای هدف گردشگری قینرجه تکاب اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه از افسانه‌ها و اسطورا‌های تخت‌سلیمان کتابی مکتوب نشده است اما در حال حاضر پژوهش و تالیف کتابی در زمینه افسانه‌ها و اسطوره‌هایی که پیرامون این مجموعه وجود در حال انجام است.

بیش از 14 هزار نفر از تخت سلیمان تکاب بازدید کردندشکوهی به‌جای مانده از گذشتگان؛ تخت سلیمان نماد اصالت تکابمجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب از بن‌بست گردشگری خارج می‌شود

جباری با بیان اینکه کتابچه سیمای گردشگری تکاب چاپ و منتشر شده است، گفت: همچنین، کتابچه‌ای در مورد اسطوره‌ها و افسانه‌های تخت سلیمان گردآوری و منتشر شده است.

به گزارش تسنیم تخت سلیمان تکاب از مناطق دیدنی آذربایجان غربی محسوب می‌شود که در فهرست آثار ملی ایران و میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

همچنین زندان دیو یا زندان سلیمان نام کوهی در سه کیلومتری غرب تخت سلیمان در آذربایجان غربی است که میان تهی بوده و بسیار وهم انگیز است.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس زیرساخت های گردشگری تقویت زیرساخت تخت سلیمان تکاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی را یکی از وظایف این دفتر برشمرد و افزود: ارتقای بصیرت دینی یعنی شناخت دشمن، از این رو باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

وی از سپاه با عنوان یک مجموعه نظامی و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه، حفاظت از مکتب اسلام و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی آحاد جامعه است، از این رو معتقدیم سپاه پاسداران از جان و آبروی خود مایه می‌گذارد تا کشور در عزت و سربلندی بماند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه نظامی از زمان شکل‌گیری نقش تأثیرگذاری را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و نشان داده است که به معنای واقعی کلمه، مولود انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در انجام وظایف ذاتی و محوله خود، همواره تفکر جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و اهداف قرار داده است، خاطرنشان کرد: پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی، تعمیق بصیرت و معرفت دینی، تعمیق بصیرت سیاسی، ترویج اندیشه‌ها و سبک زندگی اسلامی و … از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای است که از دل جامعه برخاسته و همواره در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: در هفته عقیدتی سیاسی شاهد برگزاری ۴۰۰ برنامه در زنجان خواهیم بود.

کد خبر 6089075

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود