Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی که منجر به کشته شدن چهار نظامی تونسی شد را محکوم کرد.

 به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با نهایت تأسف خبر مربوط به کشته شدن چهار نظامی تونسی بر اثر انفجار مین‌های کار گذاشته شده در «جبل المغیله» بین دو استان «القصرین» و «سیدی بوزید» در نزدیکی مرزهای مشترک با الجزایر را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است، الجزایر به شدت این اقدام تروریستی را محکوم و به دولت و ملت تونس و خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوید.

وزارت خارجه الجزایر همچنین اعلام کرد: ما بر حمایت و ایستادگی و نیز ابراز همدردی با برادران تونسی در این شرایط سخت و دردناک تاکید می‌کنیم.

این وزارتخانه اعلام کرد: ما همیشه از تلاش‌ها برای خشکاندن ریشه‌های این آفت که هدف آن ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در این کشور است، حمایت می‌کنیم.

پیشتر، محمد زکری، سخنگوی وزارت دفاع تونس از کشته شدن چهار سرباز تونسی در اثر انفجار مین‌های کار گذاشته شده در جبل المغیله در القصرین در نزدیکی مرزهای مشترک با الجزایر خبر داد.

به نقل از سایت "موزاییک" تونس، کوه مغیله در دو استان القصرین و سیدی بوزید محل استقرار گروه‌های تکفیری تروریستی وابسته به گروه "جند الخلافه" هم‌پیمان داعش است که قبلا از گردان "عقبه بن نافع" وابسته به القاعده در مغرب اسلامی جدا شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول