Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@02:55:58 GMT

بایدن خواهان آزادی فوری ناوالنی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۰۳۲۶

رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار از مقامات روسیه خواست، فورا آلکسی ناوالنی آزاد شود.

به گزارش اسپوتنیک، جو بادین، رئیس جمهور آمریکا با سخنرانی در وزارت امور خارجه آمریکا برای اولین بار در ملاء عام از مقامات روسیه خواست، فورا آلکسی ناوالنی آزاد شود.

وی در ادامه گفت:«حکم صادره برای ناوالنی که دارای انگیزه سیاسی است و تلاش روسیه برای سرکوب تظاهرات آزادانه باعث نگرانی جدی ما و جامعه جهانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناوالنی هدف خود را آشکار کردن فساد و رشوه خواری گذاشته بود. او باید بدون هرگونه شرطی فورا آزاد شود».

وزارت امورخارجه روسیه پیشتر به سیاستمداران خارجی توصیه کرده بود با تفسیر وضعیت مرتبط با ناوالنی به موازین بین المللی احترام بگذارند و به مسائل داخلی خود بپردازند. سرگی پسکوف سخنگوی کرملین در این مورد گفته بود که بیانیه های سیاستمداران غربی انگار «کپی حرفهای یکدیگر» است.

در کرملین قصد ندارند به اعلامیه های صادره در خارج از کشور در رابطه با ناوالنی توجه کنند. ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امورخارجه رفتار دیپلمات ها و وزارت خانه های خارجه غربی را زنجیره نمایش های سیاسی نامیده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003E6D

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس