Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاس های آرایشگری در زمینه های مختلفی از جمله آموزش آرایش عروس، میکاپ، بافت مو،‌ اکستنشن مژه و ... برگزار می‌شوند و تخصص لازم برای شروع فعالیت حرفه‌ای را برایتان فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی دوره‌های آموزش آرایشگری پردرآمد که طرفداران بسیاری هم دارند، می‌پردازیم.

به گزارش برنا، کلاس های آرایشگری که دروازه ورود به بازار کار آرایشگری هستند، امروزه طرفداران بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه برای ورود به این رشته ذوق و سلیقه هنری خاصی نیاز است، اما باید در نظر داشت که آرایشگری امروزه به یک علم تخصصی تبدیل شده است. به گونه‌ای که برای کسب مهارت در این رشته حتما باید دوره‌های آموزشی تخصصی آن را بگذرانید. در سال ۲۰۱۵ درآمد سالانه آرایشگران در آمریکا به صورت میانگین ۱۰۰ هزار دلار اندازه ‌گیری شد.

کلاس های آرایشگری در زمینه های مختلفی از جمله آموزش آرایش عروس، میکاپ، بافت مو،‌ اکستنشن مژه و ... برگزار می‌شوند و تخصص لازم برای شروع فعالیت حرفه‌ای را برایتان فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی دوره‌های آموزش آرایشگری پردرآمد که طرفداران بسیاری هم دارند، می‌پردازیم.

کلاس های آرایشگری بافت مو

مو یکی از عناصر مهم در زیبایی افراد است و از این رو در رشته آرایشگری اهمیت بسیار زیادی دارد. بافت مو یکی از روش‌های آراستن مو است که در هر سنی و در هر مناسبتی می‌توان از آن استفاده کرد. در کلاس آرایشگری بافت مو شما با مواردی مانند شینیون، بافت های پایه، بافت با موی اضافی، تزئین کردن مو با بافت و مواردی از این قبیل آشنا می‌شوید.

البته برای اینکه بتوانید در این رشته پیشرفت کنید و رزومه خوبی داشته باشید، لازم است دوره آموزش بافت مو را در آموزشگاه‌های معتبر بگذرانید. یک آموزشگاه خوب از اساتید حرفه‌ای و با تجربه استفاده می‌کند و پس از دوره، مدارک معتبر داخلی یا بین المللی را به هنرجو ارائه می‌دهد.

در کلاس آرایشگری بافت مو انواع سبک‌های رایج مانند بافت های آفریقایی، حصیری، فرانسوی و ... آموزش داده می شود تا آرایشگر بتواند با توجه به سبک مد نظر مشتری و فرم صورت او از بافت مناسب استفاده کند.

کلاس های آرایشگری تاتو بدن

این رشته آرایشگری که امروزه هم در بین بانوان و هم در بین آقایان رواج یافته است، از جمله رشته‌های پردرآمد آرایشگری محسوب می‌شود. اغلب خانم‌ها با شرکت در دوره آموزش تاتو بدن می‌توانند تخصص لازم را برای از بین بردن عیوب چهره مثل ناهماهنگ بودن ابروها، پررنگ کردن خط لب، زدن خط چشم،‌ زدن طرح‌های مختلف روی بدن و ... را به دست آورند.

تتوی بدن به کمک دستگاه‌های مخصوص و سوزن‌های ریزی صورت می‌گیرد که رنگدانه‌ها را به لایه زیرین پوست وارد می‌کنند. با شرکت در دوره آموزش تتوی بدن می‌آموزید که چطور باید از ابزار تاتو به درستی استفاده کنید. زیرا نداشتن مهارت کافی در استفاده از ابزار تاتو و عدم رعایت بهداشت بسیار خطرناک است و ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای فرد ایجاد کند. بنابراین با گذراندن این دوره‌ها و گرفتن مدرک معتبر می‌توانید با مهارت و علم بیشتری وارد بازار کار شوید و به درآمدهای بالا برسید.

کلاس های آرایشگری اکستنشن مژه

با توجه به اینکه مژه‌های پر و بلند زیبایی خاصی به چهره می‌بخشند، گرایش خانم‌ها به انواع روش‌های زیبایی مژه هرروز بیشتر می‌شود. اکستنشن مژه یکی از این روش‌های زیبایی است که می‌تواند مژه‌های شما را بلند، خوش حالت و پر نشان دهد. به همین دلیل،‌ اکستنشن مژه یکی از رشته‌های محبوب آرایشگری و راهی مطمئن برای کسب درآمد عالی خواهد بود.

افرادی که به فعالیت حرفه‌ای در این زمینه علاقه دارند، باید ابتدا در کلاس‌های آموزشی آن شرکت کرده و مدرک معتبر فنی و حرفه ای اکستنشن مژه را دریافت کنند.

شرکت در دوره‌های آموزش اکستنشن مژه به شما کمک می‌کند تا با انواع حالت چشم و انتخاب مژه مصنوعی مناسب آشنا شوید. همچنین یک آموزشگاه خوب باید ابزار و لوازم با کیفیت این رشته را معرفی کند و نحوه نصب تار به تار مژه‌ها را به شما آموزش دهد.

کلاس های آرایشگری گریم و میکاپ

با توجه به تغییرات مداوم و سریع دنیای مد و انواع ترندها و تکنیک‌های جدید آرایشی، تعداد متقاضیان این رشته آرایشی نیز روز به روز در حال افزایش است. همه خانم‌ها، حتی کسانی که خیلی اهل آرایش نیستند، ترجیح می‌دهند برای مجالس و مهمانی‌های خاص آراسته و زیبا به نظر برسند. بنابراین رشته آرایش و میکاپ نیز می‌تواند برای شما پولساز باشد و از آن طریق به درآمد عالی برسید.

برای موفقیت در این حرفه، مانند همه رشته‌های آرایشگری،‌ آموزش حرف اول را می‌زند. در کلاس‌های آموزش میکاپ، شما با انواع فرم صورت، انواع پوست، تکنیک‌های روز آرایش، انواع لوازم آرایش حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای و طریقه کار با آن‌ها را یاد می‌گیرید تا بتوانید با مهارت کامل وارد بازار کار شوید.

کلاس های آرایشگری فیبروز ابرو

نوع ابروها و فرم آنان در شاد نشان دادن چهره و زیبایی اشخاص تاثیر بسیاری دارد. این رشته نیز در حوزه آرایشگری مشتریان زیادی دارد و به راحتی می‌توان از طریق آن کسب درآمد نمود. در روش فیبروز ابرو، رنگدانه‌ها از طریق سوزن‌های ریز و دستگاه مخصوص به زیر پوست تزریق می‌شود، به گونه‌ای که نقاط خالی ابرو به صورت کامل پر شود.

در دوره آموزش فیبروز در یک آموزشگاه خوب موارد زیر به هنرجویان آموزش داده می‌شود:

نحوه قرینه سازی ابروها و برطرف کردن عیوب ابرو فرم دادن به ابرو مخصوصا در بخش تاج ابرو ایجاد خطوط ظریف هاشور مانند در ابرو آموزش مدل های روز نحوه انتخاب رنگ نحوه بررسی صورت و تشخیص مدل ابروی مناسب هر شخص

کلاس های آرایشگری آرایش عروس

آرایش عروس قطعا یکی از پرطرفدارترین رشته‌های آرایشگری محسوب می‌شود. زیرا برای هر عروس خانمی مهم است که در شب عروسی خود زیباترین باشد و بدرخشد. بنابراین همه خانم‌ها برای این شب خاص، به یک میکاپ آرتیست عروس حرفه ای نیاز دارند. اما برای اینکه بتوانید از طریق این رشته به درآمدهای بالا برسید، باید در کار خود مهارت لازم را داشته باشید.

اولین و مهم‌ترین قدم برای حرفه‌ای شدن در این رشته، شرکت در دوره‌های آموزش آرایش عروس است. شاید به نظر برسد که گذراندن دوره آرایش و میکاپ به تنهایی می‌تواند شما را برای این کار آماده کند. اما آرایش عروس یک کار تخصصی است و دوره آموزش مخصوص به خود را دارد. در این دوره‌ها، شما جدیدترین تکنیک‌های آرایش عروس،‌ آشنایی با برندهای حرفه‌ای لوازم آرایش عروس، آموزش صورت عروس را به طور کامل آموزش می‌بینید.

معرفی آموزشگاه آرایشگری دترلند

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید از طریق آرایشگری به درآمد بالایی برسید، لازم است مهارت و تخصص خود را در این رشته افزایش دهید. در همین راستا انتخاب آموزشگاه مناسب یکی از مهم‌ترین قدم هایی است که می‌تواند به موفقیت شما کمک کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با داشتن سابقه‌ای درخشان در برگزاری دوره‌های مختلف آموزش آرایشگری، انتخاب بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این حرفه خواهد بود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این آموزشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برگزاری تمام دوره های آموزشی در سطوح مبتدی و پیشرفته به صورت گروهی، خصوصی، و نیمه خصوصی آموزش تمام سرفصل های مهم و ضروری به صورت کاملا عملی و کاربردی اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه ای پس ار پایان دوره ارائه پشتیبانی نامحدود به هنرجویان حتی پس از پایان دوره، برای تسلط کامل به مباحت و ورود به بازار کار

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com    اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش بافت مو کلاس آرایشگری آرایشگری کلاس های آرایشگری دوره های آموزش شرکت در دوره آموزش آرایش اکستنشن مژه رشته آرایش دوره آموزش آرایش عروس بازار کار دوره ها بافت مو حرفه ای خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین