Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه 15 زمین روباز چمن مصنوعی در محلات کم برخوردار کرمانشاه از محل کمک خیرین ورزش‌یار، توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح این زمین‌ها گفت: چهار سال قبل تعداد زمین های چمن مینی فوتبال کشور حدود 300 زمین بود که اکنون به دو هزار مورد رسیده و تاثیر احداث این زمین‌های چمن را تا چند سال آینده در توسعه فوتبال کشور خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث این زمین ها در بروز استعدادهای فوتبالی کشور خصوصا در منطق محروم و دورافتاده و روستاها بسیار موثر خواهد بود.

فرشاد رشیدی مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بهمن سال گذشته برای اولین بار در تاریخ ورزش استان، شاهد کلنگ زنی تعدادی پروژه ورزشی بودیم که اعتبار ساخت آنها از محل کمک خیرین ورزش یار تامین شده بود.

وی تصریح کرد: این پروژه ها 15 زمین روباز چمن مصنوعی بود که عموما در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین کرمانشاه احداث می شدند.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را حدود یازده میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای احداث هر کدام از این زمین ها بصورت میانگین 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: مساحت این تعداد زمین حدود 16 هزار و 200 متر مربع است و علاوه بر زمین، ساختمان اداری، رختکن و سرویس بهداشتی نیز در جنب این زمین های ورزشی احداث شده است.

رشیدی با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و سلامتی می تواند مانع از سوق یافتن جوانان این محلات به سمت آسیب های اجتماعی شود، گفت: همچنین امیدواریم با احداث این تعداد زمین ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط و پویایی در محلات کم برخوردار شهر، بتوانیم استعدادهای وررشی این محلات را به منظور قهرمان پروری شناسایی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استانی ورزشی وزير ورزش و جوانان زمین چمن فوتبال ورزش و جوانان زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا

کیومرث هاشمی به‌عنوان مهمان ویژه در دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب (شنبه هشتم اردیبهشت) در سفری کوتاه راهی بانکوک خواهد شد تا مهمان ویژه دیدار تیم ملی ایران برابر تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوش و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

گفتنی است دیدار فینال جام ملت‌های آسیا فردا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ بین ایران و تیم میزبان برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران ۱۲ قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 748416

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی