Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله به اظهارت انگلیس در رابطه با ضرورت اهدای واکسن به یمن و واکسینه شدن ملت این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «محمد علی الحوثی» از رهبران جنبش انصارالله یمن در پاسخ به ادعای لندن درباره لزوم اهدای واکسن کرونا به یمن گفت که «ویروس سلاح‌های شما (از ویروس کرونا) کشنده‌تر است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جنگ را تمام نکنید از شلیک موشک‌هایمان در امان نیستید

وی خطاب به انگلیس و دیگر کشورهای غربی گفت که «جلوی ویروس سلاح‌هایتان را که برای کشورهای حاشیه خلیج فارس و استفاده از آن در جنگ یمن فرستاده می‎‌شوند، بگیرید چراکه مرگبارتر است».

روزنامه انگلیسی گاردین در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۰ طی گزارشی نوشت که عربستان سعودی از ابتدای جنگ یمن تاکنون، حدود ۵.۳ میلیون پوند (۶ میلیادر دلار) از انگلیس سلاح خریداری کرده است.

گاردین افزود: فروش اسلحه یکی از منابع درآمد انگلیس بعد از خروج آن از اتحادیه اروپا به شمار می‌رود و همین امر موجب شده تا یک تیم ویژه برای ترویج سلاح‌های انگلیسی در وزارت تجارت بین‌المللی مامور شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر ویروس کرونا محمد علی الحوثی عربستان سعودی خلیج فارس لندن شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام

دریافت 11 MB کد خبر 6098315

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم