Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:11:16 GMT

اهدای ۶۵۷۰ فقره سند املاک علوی به مردم گلستان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۷۸۳

اهدای ۶۵۷۰ فقره سند املاک علوی به مردم گلستان

ایسنا/گلستان در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان و ارتباط ویدئوکنفرانسی با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، ۶ هزار و ۵۷۰ فقره سند بنیاد علوی به مردم گلستان اعطا شد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان استان گلستان در این مراسم گفت: یکی از اقدامات اقتصادی بنیاد مستضعفان، کمک به کارخانه‌های در معرض ورشکستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خسروی بیان کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه که توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده، تا پایان سال به بهره‌برداری خواهید رسید.

وی با اشاره به اهدای سند املاک علوی به مردم، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن گلستان در تشکیل پرونده و نقشه‌برداری و ثبت اسناد با بنیاد مستضعفان همکاری بسیار خوب نزدیکی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان نیز در این مراسم گفت: در رژیم گذشته املاک مردم به شکل‌های مختلفی غصب شده بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و همچنین در استان گلستان شاهد واگذاری اسناد مالکیت به مردم هستیم که این اقدام بسیار خوبی است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی بیان کرد: بخش زیادی از ۱۰۰ هزار سند مالکیت واگذار شده، متعلق به مردم استان گلستان است که این امر نشان‌دهنده ظلم بزرگی بوده که به مردم این منطقه روا داشته شده است.

وی یادآور شد: طی سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی توسط بنیاد مستضعفان انجام شده که ساخت بیمارستان مراوه‌تپه یکی از آنها است. انتظار داریم بنیاد مستضعفان مساعدت‌های بیشتری برای مردم استان گلستان در نظر بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: مشکلات در همه کشور وجود دارد و از آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درخواست می‌کنم کمک‌های بیشتری در زمینه واگذاری اسناد به مردم انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنياد مستضعفان واگذاری املاک علوی گلستان بنیاد مستضعفان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد : با توجه به بارشهای روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۵ اردیبهشت و ورود جریان سیلاب به گرگانرود، با توجه حجم سیلاب و بمنظور کمک به مدیریت بخشی از سیلاب وارده به سد وشمگیر با استفاده ظرفیت مخزن، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ دریچه های اصلی سد وشمگیر باز و بخشی از آب سد تخلیه می‌شود.

بر این اساس به عموم مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان محترم روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود در شهرستان های آق قلا و گمیشان تاکید می‌شود از نزدیک شدن به حریم رودخانه گرگانرود و پایاب سد و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم