Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی نژاد درباره حضور افراد بازنشسته در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام موضع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  معاون وزیر ورزش گفت: ماده یک می‌گوید فدراسیون طبق قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند. هیات رئیسه نمی‌تواند بازنشسته باشد و می‌دانم ۵ کاندیدای ریاست از جمله بهاروند بازنشسته نیستند. 

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اساسنامه فوتبال و فدراسیون‌ها خاطرنشان کرد: مراحل پایانی اساسنامه فدراسیون‌ها را داریم که نقطه‌نظرات شورای نگهبان مطرح شده است و امیدواریم به زودی تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسنامه فدراسیون فوتبال هم با کمک وزارت و فدراسیون به تصویب رسید. این اساسنامه فضا را باز کرد تا افراد فوتبالی کار کنند. امیدواریم ۱۰ اسفند انتخابات به خوبی برگزار شود. وزارت در انتخابات بی طرف است و باید بگویم کسانی که می‌گویند گزینه هستند، ما بی‌طرف هستیم و دخالتی نداریم چون اعضای مجمع به آن بلوغ رسیده‌اند که خودشان تصمیم‌گیری کنند.

وی همچنین در پاسخ با سوال خبرنگاری که درباره مالیات فدراسیون‌ها پرسید، اظهارداشت: فعالیت‌های ورزشی معاف از مالیات هستند؛ به شرطی که اظهارنامه مالیاتی ارائه شود. وقتی این اتفاق نیفتد، به صورت علی الراس برایشان مالیات بسته می‌شود. شرایط هر فدراسیون فرق می‌کند، نخستین فدراسیونی که کارها را انجام داد کشتی بود مبلغ ۲۹ میلیاردی کاهش یافت. سایر فدراسیون‌ها هم در همین مسیر هستند الان مشکل حادی نداریم. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان وزارت ورزش مهدی علی نژاد انتخابات فوتبال ردصلاحیت بهاروند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد

سخنگوی دولت از تصویب و ابلاغ اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیات دولت رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 748517

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد