Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس بنیاد مستضعفان از افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در سال آینده خبر داد.

«سید پرویز فتاح»  در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان ایلام‌،  اظهار کرد: ایلام و مردم این استان برای مقام مظم رهبری مهم است که دلیل اهمیت آن نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس، مرزی بودن و نقش آفرینی آن در دفاع مقدس در کنار پتانسیل‌های اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح این سوال که چرا مشکلات حل نمی‌شوند؟ گفت: دلیل این مسئله این است که حرف می‌زنیم اما در عمل اهمیت نمی‌دهیم ، برای حل مشکلات باید باور و ایمان داشته باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان  با اشاره به انتخاب ۲۸ منطقه در استان‌های مختلف از سوی این نهاد برای اجرای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ، گفت: در  استان ایلام با توجه به عمق محرومیت ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان برای محرومیت‌زدایی تعیین شده‌اند این درحالی است که در بسیاری از استان های دیگر حتی یک منطقه هدف و آبادانی هم ندارند.

وی گفت: بر اساس گزاش های ارائه شده توسط فرمانداران ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان روند کار در این مناطق در بخش های مختلف مناسب ارزیابی شده اما کافی نیست و کارها باید با جدیت ادامه یابد.

فتاح از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه فعالیت محرومیت زدایی در مناطق تعیین شده خبر داد و تاکید کرد: در حوزه محرومیت زدایی اراده بنیاد مستضعفان این است که به استان کمک شود و تمام کارهایی را که بنیاد وعده آنرا داده است با مشارکت دولت تکمیل و به اتمام برساند.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به پیشنهاد استاندار ایلام در خصوص بازدید میدانی از سایر نقاط محروم استان ، گفت: برای بازدید و بررسی بیشتر مناطق محروم استان باید یک گروه از بنیاد به ایلام اعزام می شود.

فتاح از روحیه جهادی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی به ویژه مناطق محروم استان قدردانی کرد و در ارتباط با موضوعات مطرح شده قول مساعد و پیگیری لازم را داد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هم گفت: این بنیاد سال آینده اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی را برای گسترش طرح های اشتغالزایی در سراسر کشور ادامه خواهد داد.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار ایلام نیز در این نشست ، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی اعتباری معادل ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت کرده است که لازم است این تسهیلات بیشتر شود.

راه اندازی موکب دائمی اربعین در مهران یا مسیرهای منتهی به مرز و  بازدید یک هیئت از طرف بنیاد از مناطق محروم استان از دیگر پیشنهادهای استاندار ایلام در این نشست بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام رئیس بنیاد مستضعفان استاندار ایلام محرومیت زدایی محروم استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران