Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:07:47 GMT

کرونای ساوه درحال حرکت به سمت نارنجی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۴۲۰

کرونای ساوه درحال حرکت به سمت نارنجی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان بهداشت شهرستان ساوه با تا کید بررعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خطر افزایش شیوع کرونا در این شهرستان گوشزد کردند، شهرستان ساوه اکنون د روضعیت زرد کرونا قرارگرفته، اما با افزایش مبتلایان در مرز نارنجی قرار گرفته است.

دکتر مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: پیک چهارم شیوع کرونا با جهش‌های ژنتیکی، خطرناک‌تر از قبل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مصری افزود: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی موجب می‌شود که پیک چهارم کرونا در ساوه شدیدتر از قبل موجب گرفتاری مردم و کادر درمانی شود.

دکتر کریمی سرپرست معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه هم گفت: با بررسی کارشناسان این دانشکده؛ میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ساوه به پایین‌تر از ۵۰ درصد رسیده که زنگ خطرتری جدی است.

کریمی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی ابتلا به کووید ۱۹ در هفته‌ی جاری افزود: با روند ابتلای شهروندان به کرونا افزایش نتایج مثبت آزمایشات، قرار گرفتن شهرستان ساوه در وضعیت نارنجی و هشدار دور از انتظار نیست و باید همه‌ی گرو‌ها و صنوف نسبت به جدی گرفتن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

او اضافه کرد: در صورت افزایش شیوع بیماری اعمال محدودیت‌ها در تعطیلی صنوف و رعایت شیوه نامه‌های مربوطه در دستور کار خواهد گرفت و سلامتی مردم برای ما از اولویت‌های اصلی است.

تا هفته‌ی گذشته کرونای ساوه در وضعیت آبی قرار داشت و اکنون در سطح استان مرکزی ساوه و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در استان مرکزی وضعیت زرد کرونا دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی