Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@03:05:10 GMT

حکم مرگ برای قاتل نوعروس

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۵۶۵۷

حکم مرگ برای قاتل نوعروس

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اسفند۸۶ با کشف جسد خونین یک زن در جاده قم آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، گلوی او بریده شده و جسد متعلق به زنی است به نام مریم ۲۷ساله که از شمال کشور به تهران آمده و به‌تازگی صیغه یک مرد افغان به نام نعیم شده بود.

با کشف این سرنخ تحقیقات برای دستگیری نعیم آغاز شد اما ردی از او به‌دست نیامد تا این‌که بعد از ۱۳سال زنی با مراجعه به پلیس گفت: داماد به نام نعیم ۱۳سال قبل همسر صیغه‌ای خود به نام مریم را کشته و حالا دختر مرا تهدید به قتل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموران بلافاصله نعیم ۵۰ساله را در پاکدشت دستگیر کردند که او به قتل اعتراف کرد و پرونده‌اش برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در جلسه دادگاه، اولیای‌دم درخواست قصاص قاتل را مطرح کردند و متهم هم در دفاع از خود گفت: مریم به‌تنهایی زندگی می‌کرد و من عاشق او شده بودم. او را به عقد موقت خود درآوردم اما بعد از مدتی متوجه ارتباط او با مرد دیگری شدم. او را به بهانه تفریح به جاده تهران -قم برده و به خاطر خیانتی که کرده بود، گلویش را بریدم. بعد از قتل به افغانستان گریختم و ۱۳سال بعد به ایران بازگشته و با زنی به نام آرزو ازدواج کردم. او سرناسازگاری گذاشته بود و تهدیدش کردم او را مثل مریم به قتل می‌رسانم که مادر زنم مرا لو داد. من قصد کشتن همسر دومم را نداشتم و فقط می‌خواستم او را بترسانم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و نعیم را به قصاص محکوم کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قصاص قتل نوعروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد