Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین  رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۲۱ بهمن) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

علاوه بر این، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۵۹۳ امتیاز، با یک پله نزول نسبت به هفته گذشته و پس از مدت‌ها حضور در رتبه پنجم قاره کهن، به رتبه ششم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ پوشان تهرانی در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته ۵ پله صعود کرده و در رتبه ۱۲۴ قرار گرفته اند.

استقلال با ۱۵۳۵ امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران ایستاد. جایگاه این تیم در قاره آسیا نیز تغییری نکرده است و آبی پوشان همچنان در رتبه دوازدهم جای گرفته اند. شاگردان فکری در سطح جهانی با ۳ پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده ۲۱۹ قرار دارند.

سپاهان با ۱۴۷۲ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. جایگاه این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا تغییر نکرده است و همچنان در رتبه بیست و پنجم قرار دارد. سپاهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با ۲۶ پله صعود در رتبه ۳۵۴ قرار گرفت.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور (۵۱۹ جهان)، فولاد (۵۶۷ جهان) و صنعت نفت آبادان (۷۰۱ جهان) به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. شهرخودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۵۹ امتیاز همچنان صدرنشین است.

تیم‌های جئونبوک موتورز کره جنوبی و کاوازاکی ژاپن نیز با ۱۶۳۰ امتیاز و با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته اند.

تیم الدحیل قطر با ۱۶۰۹ امتیاز و ۲ پله صعود به رتبه چهارم رسیده و اولسان هیوندای کره جنوبی، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، با ۱۵۹۳ امتیاز و ۳ پله نزول به رتبه پنجم قاره کهن سقوط کرده است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه تیم نخست جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با ۲۰۸۳ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۹۹ امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته به رتبه دوم رسیده و اتلتیکو مادرید با ۱۹۵۷ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه سوم قرار گرفته است.

بارسلونا با ۱۹۱۴ امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه چهارم ایستاده است. پاری سن ژرمن نیز با ۱۹۰۴ امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم قرار گرفته است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان: بایرن مونیخ منچسترسیتی اتلتیکو مادرید بارسلونا پاری سن ژرمن رئال مادرید اینترمیلان یوونتوس لیورپول سویا

بیشتر بخوانید

ربیعی: پرسپولیس احتیاجی به تمجید از سوی من ندارد مازیار: سطح کیفی مسابقات لیگ برتر فوتبال پایین است/ قهرمانی در نیم فصل اول اهمیتی ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش پرسپولیس استقلال تهران رنکینگ جهانی نسبت به هفته گذشته هفته گذشته در رتبه امتیاز و یک پله برتر فوتبال رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟

به گزارش پارس نیوز، رصد بازار سکه و طلا طبق آخرین معاملات انجام شده تا لحظه انتشار این گزارش نشان می‌دهد که بازار همچنان در مسیر کاهش قرار دارد. ضمن اینکه بازار جهانی نیز امروز (یکشنبه) تعطیل بوده و تاثیر چندانی بر روند بازار داخل نداشته است. 

براساس آخرین معاملات انجام شده در بازار، سکه تمام طرح جدید به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشته است و در حال حاضر با بهای ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بدین ترتیب قیمت سکه طی این دور روز از هفته جاری (دیروز و امروز) نسبت به هفته گذشته بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افت بها داشته است؛ چراکه در آخرین معاملات پایانی هفته گذشته، سکه ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت داشت.

سکه تمام طرح قدیم نیز با کاهش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته، امروز ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نیم سکه و ربع سکه نیز به‌ترتیب نسبت به هفته گذشته ۹۰۰ هزار تومان (نیم سکه) و ۴۰۰ هزار تومان (ربع سکه) نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است؛ در بازار امروز نیم سکه ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰  هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز هفت میلیون تومان دادوستد شد.

باتوجه به آرامش در بازارهای جهانی نیز  روند قیمتی در بهای طلا نیز کاهشی است؛ هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز ۱۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بود که نسبت به هفته‌ی گذشته ۵۶۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با بهای سه میلیون و ۴۰۷ هزار تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفت که ۱۳۲ هزار تومان ارزان‌تر از قیمت هر گرم طلا در آخر هفته گذشته است.

گفتنی است، مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر