Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:33:43 GMT

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر در شراز

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۵۶۷۰

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر در شراز

ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) اعلام کرد که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده در شیراز توزیع شده است.

سرهنگ عباس بنایی سه شنبه ۲۱ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: طی دو روز در هشتمین و نهمین روز دهه فجر به همت جهادگران ناحیه بسیج محمد رسول الله(ص) شیراز توزیع ۱۵۰۰ بسته شامل اقلام معیشتی، اقلام کالایی کمک های مومنانه دربین اقشار نیازمند و آسیب پذیر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنایی همچنین از بسترسازی برای آزادی ۱۹ زندانی جرایم غیرعمد مالی به مناسبت دهه مبارک فجر به همت این ناحیه از سپاه در شیراز خبر داد. 

بنایی گفت: به همت مردم نوعدوست و خیرین از زمان شروع کمک مومنانه تا کنون قریب به ۴۰ هزار بسته در قالب اقلام مختلف معیشتی، لوازم التحریر واقلام کالایی توسط پایگاه های بسیج و گروه‌های جهادی ناحیه محمد رسول الله (ص) در منطقه شمال غرب شیراز دربین اقشار نیازمند توزیع شده است.

وی افزود: در ادامه برنامه های رزمایش الی بیت المقدس حوزه های بسیج ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول الله (ص) با همت جهادی فعالیت های خود را در قالب توزیع ۵سری جهیزیه ، ۱۰۰بسته لوازم التحریر و تبلت دانش آموزی، خدمات رسانی عمرانی شامل شروع ساخت و مرمت ۹ باب منزل محرومین و همچنین ۱۹ زندانی جرایم غیر عمد با پیگیری سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز و با حمایت مالی افراد خیراندیش آزاد شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شمال غرب شیراز گفت: مبالغ هزینه شده در اجرای این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه که به مناسبت دهه مبارک فجر انجام گردید بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بسته معیشتی ناحیه محمد رسول الله مناسبت دهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی