Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم محمودزاده، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در جلسه مدیران مخابرات منطقه تهران، گفت: "با تکیه به تعهد، تخصص و مسئولیت پذیری کارکنان، شرکت مخابرات به جایگاه اصلی خود باز می‌گردد."

محمود زاده در این جلسه که با حضور ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، معاونان، مدیران ستادی و مناطق تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادآوری خاطرات ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به اقدامات انجام شده طی سالیان گذشته در حوزه ارتباطات و مخابرات در کشور اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت توسعه تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، به سرمایه گذاری در حوزه تلفن ثابت و باند پهن تاکید کرد و اظهارداشت: "با استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت‌های موجود شبکه زیرساخت مخابراتی، می‌توان به ارائه خدمات بهتر به شهروندان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بیشتر بخوانید

نماینده سهام دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات منصوب شد پرسنل مخابرات نیروهایی متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات و اقدامات شبانه روزی مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه تهران، مجموعه پرسنل مخابرات کشور را نیرو‌هایی متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر توصیف کرد و افزود: "این ویژگی به عنوان یک مزیت مهم و تاثیر گذار، در کنار توجه به بستر‌های فنی و ارزش ذاتی شبکه زیرساخت موجود با ایجاد ساز و کار‌های مناسب و همچنین سرمایه گذاری‌های جدید و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده، می‌تواند موجب ارتقای جایگاه شرکت مخابرات در کشور و افزایش سود آوری آن شود."

محمود زاده ضمن تاکید بر رفع سریع و به موقع خرابی‌های احتمالی در شبکه مخابراتی، خواستار آن شد تا با توسعه و در دسترسی همگان قرار گرفتن سرویس‌های باند پهن بر بستر فیبرنوری و بهره مندی همه شهروندان از تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و مخابراتی همچون ftth تقاضا‌ها و نیاز‌های ارتباطی جامعه مورد اجابت قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن اشاره به عدم تغییر تعرفه‌های مخابراتی طی سالیان متمادی، بر ضرورت عادلانه سازی تعرفه‌های تلفن ثابت برای توسعه بیشتر خدمات مخابراتی تاکید و آن را برای توسعه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در راستای ارائه خدمات جدید مخابراتی به همه مردم ضروری دانست.

مخابرات تهران، پایلوت کشور

وی در پایان، مخابرات منطقه تهران را به نسبت سایر استان‌ها و شهرستانها، به عنوان پایلوت کشوری دانست و ضمن آگاهی از آخرین وضعیت فنی شبکه مخابراتی استان تهران افزود: باید ارائه سرویس‌های متنوع مخابراتی در این استان الگو سازی شود و پس از آن به سایر استان‌ها و مناطق مخابراتی کشور تسری یابد.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست، ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران نیز گزارشی از وضعیت موجود تلفن ثابت و سرویس‌های باند پهن در استان تهران و همچنین اقدامات انجام شده در راستای بهبود خدمت رسانی و فراهم ساختن امکانات ارتباطی در سطح استان ارائه کرد.

تشریح و تبیین آخرین وضعیت شبکه مخابراتی استان تهران در حوزه‌های فنی، تجاری و مالی از دیگر محور‌های مورد بحث و بررسی در این نشست بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه مبارک فجر شرکت مخابرات وزارت ارتباطات مخابرات منطقه تهران مدیره شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

شهریار افندی‌زاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۶ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و عملکرد فرا منطقه‌ای و همچنین تمرکز مراکز مهم آموزشی، اداری، تجاری، فرهنگی و تفریحی، این منطقه یکی از پر رفت و آمدترین مناطق پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: آغاز عملیات اجرایی ساخت پایانه حمل و نقل عمومی، راه‌اندازی ۳ جایگاه سوخت کوچک مقیاس، نصب سازه‌های ترافیکی (دروازه‌ای و صلیبی)، ۲۰۰ پنل دیوار صوتی در بزرگراه کردستان، اجرای بیش از ۳۴ کیلومتر گاردریل و ۵ کیلومتر حفاظ طولی میانی، ۱۴۷ متر حفاظ بتنی طولی، نصب ۴۸۸ تابلو ترافیکی، احداث ایستگاه‌های بی. آر. تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه‌های منطقه ۶ در حوزه حمل و نقل است.

افندی‌زاده با اشاره به وجود بزرگ‌ترین پایانه مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا شود، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهرداری منطقه ۶ خواست تا گزارشی از مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، مکان‌یابی مسیرهای قابل توسعه در استفاده از دوچرخه و اسکوتر در معابر و شریان‌های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

افندی‌زاده همچنین با عنایت به وجود خوابگاه دانشجویان در محدوده خیابان کارگر شمالی و دانشگاه تهران در محدوده میدان انقلاب اسلامی و همچنین وجود بوستان لاله، خواستار ارسال نیازمندی‌های این منطقه برای احداث پارکینگ عمومی و طبقاتی شد تا ضمن مطالعات جامع و بررسی آن اقدام‌های بعدی انجام گیرد.

کد خبر 6086666

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی