Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از محلول ضدعفونی کننده طبیعی و گیاهی IMC ORGA در پارک فناوری پردیس رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز طی مراسمی با حضور ‌دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جمعی از مسئولان از محلول ضدعفونی کننده طبیعی و گیاهی IMC ORGA در پارک فناوری پردیس رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زالی رونمایی از محلول تمام ارگانیک ضدعفونی کننده با استفاده از ظرفیت‌های اقلیمی، دانش فنی پیچیده، سازگار با محیط زیست و اخذ استاندارهای لازم توسط محققان داخلی را باعث افتخار دانست و فعالیت‌های پژوهشگران در پارک فناوری پردیس را غرورانگیز توصیف کرد.

وی با بیان این که توسعه صنعت و ارتباط مؤثرتر با علم و دانش یکی از حلقه‌های مفقوده پژوهش در سال‌های اخیر است، گفت: بستر مطلوبی که پارک‌های علم و فناوری برای محققان ایجاد می‌کنند، می‌تواند کشور را بیش از پیش به رشد و بالندگی و بلوغ علمی و صنعتی نزدیک کند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از رونمایی بیش از ۲۶ محصول مختلف از جمله ونتیلاتور، دستگاه‌های ضدعفونی کننده، زیرساخت‌های  نرم‌افزاری و ‌کیت‌های تشخیصی مختلف توسط محققان و پژوهشگران کشور در پارک علم‌و فناوری در یکسالی که از شیوع کرونا تا به امروز می‌گذرد، خبر داد و اظهار امیدواری کرد که شرایطی مهیا شود تا مردم‌ بتوانند بیش از پیش با اقدامات محققان و دانشمندان ملی آشنا شوند.

خودکفایی ملی در تولید ونتیلاتور

دکتر زالی از خودکفایی کشور در حوزه تولید و صادرات ونتیلاتور در کشور ‌خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل این که تهویه مکانیکی برای بسیاری از مبتلایان به کرونا دشوار است و در عین حال دستگاههای موجود از کفایت لازم برخوردار نبودند، باعث افتخار است که اعلام کنیم کشور در بازه زمانی شیوع کرونا به خودکفایی در حوزه تولید ونتیلاتور رسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت انگیزه فعالیت‌های پژوهشی در محققان گفت: توجه بیشتر و رفع موانع پیش روی پژوهشگران کشور به معنای تبلیغات تجاری صرف نیست، بلکه این مهم می‌تواند انگیزه پژوهشگران جوان را در راستای اهداف مترقی کشور بیشتر کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محلول ضدعفونی کننده IMC ORGA با اثربخشی بالا در پیشگیری از ویروس کووید ۱۹، امکان نابودسازی طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌ها را در کمترین زمان ممکن دارد. ضدعفونی دست، صورت، بدن، سطوح سخت و نرم و ضدعفونی و تمیزکردن انواع زخم، محل جراحی و جای سوختگی از کاربردهای این محصول گیاهی است.

این محصول به تایید آزمایشگاه‌های داخلی و بین المللی نظیر انستیتو پاستور، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، سازمان پدافند غیرعامل ، CREM CO، HYGCEN  نیز رسیده است.

در تستی که در آزمایشگاه های CREM Coکانادا بر کرونا ویروس انجام شد، مشخص شده که ترکیب IMC ORGAدر از بین بردن این ویروس بسیار اثربخش عمل می کند و می تواند ۹۹.۹۷ درصد در از بین بردن ویروس اثربخش باشد. همچنین ‌اجزای مؤثره این محلول عصاره آویشن، نعنا، فلفل و زنجبیل است و PHخنثی و سازگاری با پوست از ویژگی های این محصول است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا پارک فناوری پردیس محلول ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد

چری Tiggo ۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی و از منظر ظاهری لوکس است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo۹ از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.

این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.

مصرف سوخت تیگو ۹ تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند.

تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است، زیرا بیش از ۸۵ درصد آن را به کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • تشخیص چند دقیقه‌ای سرطان با یک قطره خون
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد