Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان در آیین بهره برداری از ۵ واحد تجاری آموزش و پرورش منطقه کشکوییه گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی بند (هـ) تبصره (۹) قانون بودجه سال نود و شش، ۱۸۴ واحد تجاری با متراژی بالغ بر ۱۶ هزار و ۷۵۰ متر مربع به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضا‌های آموزشی با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی به منظور خلق در آمد پایدار احداث شده و یا در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تجاری سازی فضا‌های آموزشی در استان کرمان طی سه سال اخیر بیش از ۴۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای آموزش و پرورش استان درآمد اختصاصی ایجاد کرده است.

اسکندری نسب از ساخت ۴۷ واحد تجاری در شهرستان جیرفت با تغییر کاربری ۵ فضای آموزشی به متراژ هزار و ۲۷۲ مترمربع خبر داد و بیان کرد: تجاری سازی فضا‌های آموزشی در جیرفت، سالانه درآمدی بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برای آموزش و پرورش این شهرستان آورده داشته است.

او همچنین، از ساخت و بهره برداری از ۱۸ واحد تجاری در شهرستان بافت، ۱۳ واحد تجاری در شهرستان سیرجان،۱۲ واحد تجاری در شهرستان زرند، ۲ واحد تجاری در شهرستان راور، ۸ واحد تجاری در شهرستان شهربابک، ۹ واحد تجاری در شهرستان عنبرآباد، ۷ واحد تجاری در شهرستان بردسیر، ۴ واحد تجاری در شهرستان نرماشیر خبر داد.

اسکندری نسب گفت: عملیات ساخت ۵ واحد تجاری در شهرستان رابر، ۸ واحد تجاری در شهرستان قلعه گنج، ۳ واحد تجاری در منطقه راین و ۲۰ واحد تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان آغاز شده و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهند رسید.

او عنوان کرد: در چند سال اخیر آموزش و پرورش، تجاری سازی فضا‌های آموزشی دارای قابلیت تجاری را به منظور ایجاد درآمد پایدار براساس مجوز‌های قانونی از مهم ترین راهبرد‌های خود قرار داده است.

اسکندری نسب ادامه داد: بدین منظور بیش از ۵ کیلومتر زمین دارای موقعیت بر تجاری در فضا‌های آموزشی شناسایی شده که قابلیت ساخت بیش از ۸۰۰ واحد تجاری دیگر را دارند؛ بنابراین به علت کمبود منابع مالی و استقبال نکردن بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه با مشکلی جدی مواجه هستیم که همکاری نهاد‌های دولتی را در زمینه تحقق این مهم می‌طلبد.

۵ واحد تجاری آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه با درآمد اختصاصی ماهیانه ۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز  در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تجاری سازی واحد تجاری در شهرستان فضا های آموزشی آموزش و پرورش ۵ واحد تجاری بهره برداری اسکندری نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان در حال احداث بودن ۱۷۳۴ کلاس درس در سطح استان گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در همایش فرهنگیان ایثارگر آذربایجان‌غربی گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان یک سند بالادستی ناظر بر همه فعالیت‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است و باید تأکید بیشتری بر اجرای بهتر این سند صورت پذیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تحقق اجرای صحیح و دقیق سند تحول بنیادین دانش‌آموزانِ در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه خواهد داد.

ابراهیمی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی در موضوع فضای آموزشی مدارس دچار عقب‌ماندگی تاریخی بود که با آغاز دولت سیزدهم و توجه جدی استاندار به موضوع زیرساخت‌های آموزشی و سایر موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، در دو سال اخیر یک هزار و ٣٤ کلاس درس تحویل شده و هزار و ٧٣٤ کلاس درس نیز در دست احداث است.

وی تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی و توجه و پیگیری جدی موضوعات مرتبط با دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویت‌های مقام عالی استان در شورای آموزش و پرورش است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولان دستگاه‌ها مکلف به همکاری با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.

کد خبر 751190

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان