Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان روز سه شنبه درمراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: یکی از این طرح‌ها راه‌اندازی کوره ۶۶ تنی شماره سه آلومینیوم المهدی است که  برای این طرح۶۷ میلیارد سرمایه گذاری ریالی و بیش از ۱۶.۵میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی صورت گرفته است
خلیل قاسمی افزود: بهره‌برداری از این طرح موجب خواهدشد تا ظرفیت نگهداری مذاب در کارگاه ریخته گری افزایش پیدا کند که منجر به ایجاد ظرفیت آلیاژسازی و افزایش تولید شمش های ۵۰ پوندی خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ظرفیت این طرح تولید ۲۳ هزار و ۷۶۰ تن شمس آلومینیوم در سال است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: بهره‌برداری از سامانه اسکادای تجهیزات پست‌های برق از دیگر طرح‌های افتتاحی شرکت آلومینیوم المهدی در این روز است.
قاسمی یادآورشد: با بهره‌برداری از این طرح اتصال به مراکز دیسپاچینگ ملی و منطقه ای از ۲ مسیر مجزا میسر و  تجهیزات پست‌های برق مجتمع در سطوح ولتاژی (۲۳۰ ، ۱۳۲، ۲۰ ، ۶٫۶ و ۰٫۴) کیلوولت قابل کنترل است.
وی اضافه کرد: سامانه اسکادای تجهیزات پست برق شرکت آلومینیوم المهدی با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نقطه داده به منظور کنترل و پایش دقیق و برخی تجهیزات این پست عادل سطوح ولتاژ مختلف، امکان رویت و کنترل کامل تجهیزات تا سطح دیسپاچینگ ملی و منطقه ای برقرار شده است.
قاسمی ابرازداشت: برآورد اجرای طرح حدود ۴۰۰ میلیارد ریال بود که با مبلغ ۳۸ میلیارد ریال به انجام رسیده است.
وی گفت: همچنین در این روز طرح  فایر چهار کارخانه پخت آند شرکت الومینیوم المهدی هرمزگان نیز راه‌اندازی شد.
بهره‌برداری از شرکت توسعه گچ متین سمنان، طرح توسعه پترو کالای هگمتان و اجرای بزرگترین واحد تولید کربنات سدیم خاورمیانه از دیگر طرح‌های صنعتی هرمزگان در این روز بوده است.

برچسب‌ها توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان شرکت آلومینیوم ایران دهه فجر پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان توسعه ایران افتتاح طرح هرمزگان شرکت آلومینیوم ایران دهه فجر اخبار کنکور آلومینیوم المهدی شرکت آلومینیوم بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس