Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین حسینی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای نیات و کارهای فرهنگی دستورالعمل هایی به ۱۲ امامزاده ناحیه سه که اغلب در موقعیت جغرافیایی مرکز شهر و محدوده بازار تهران قرار دارند ابلاغ کردیم که طرح شمیم خدمت نیز یکی از طرح هایی ابلاغی است که با توجه به موقعیت جغرافیایی این طرح در امامزاده روح الله الحسنی (ع) در محدوده میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف مهم اجرای طرح «شمیم خدمت» را ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و گفت: در این طرح سه گام مهم و اساسی مد نظر بوده که در گام نخست با بهره گیری از تجربیات کارآفرینان موفق و تعامل با سازمان ها، نهادها، موسسات و گروه هایی که در زمینه آموزش حرفه و صنعت عملکرد مناسب و قابل قبولی دارند، به آموزش متقاضیان کار پرداخته می شود، در گام دوم تلاش می شود با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و موقوفات مرتبط و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین، زمینه کار و درآمد برای کارآموزان مهیا شود و همچنین در گام سوم نیز تلاش می شود با راه اندازی بازارچه های خیریه و فروشگاه های ویژه، محصولات تولید شده توسط جامعه هدف در معرض فروش قرار گیرد. 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شهر تهران ادامه داد: این بازارچه و نمایشگاه که در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن الحسنی (ع) برپا شده تا پایان سال ادامه دارد و تلاش داریم که این نمایشگاه را در تعطیلات نوروز نیز داشته باشیم.

همچنین مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ از آنجایی که تعدادی از خانوارهای جامعه دچار آسیب شغلی و اجتماعی هستند این آستان مقدس با توجه به دغدغه مندی مسئولین مجموعه سازمان اوقاف اقدام به شناسایی افرادی کرده که اگر حمایت شوند عرصه کاری بالایی دارند و چه بسا هرکدام آن ها تبدیل به کارآفرین شوند.

حجت الاسلام حجر رسولی افزود: در راستای این حمایت مشاوره شغلی، استفاده از کلاس های آموزشی و فراهم آوری بستر مناسبی جهت ارائه محصولات این بزرگواران انجام شده است.

به گفته وی، از طرفی با روستاییانی در ارتباط هستیم که متاسفانه به واسطه حضور دلال هایی کالاهای خود را با هزاران واسطه عرضه می کنند که این خود باعث ایجاد حباب عرضه و تقاضا شده که هدف اصلی این طرح خدمت به زنان سرپرست خانوار، اقشار آسیب پذیر جامعه و از بین بردن حباب ها باشند.

مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی خاطرنشان کرد:‌ نمایشگاه شمیم خدمت در حدود ۲۰ غرفه محصولاتی همچون گیاهان دارویی، صنایع دستی، خوراکی و سایر محصولات جهت فروش به مردم عرضه می شود و همچنین اپلیکیشنی برای عرضه اینترنتی در نظر گرفته شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق شماره تلفن ۰۹۰۲۷۸۶۸۵۵۰ و همچنین اپلیکیشن rozatolhasan.group  اقدام به خرید محصولات کنند.

به گزارش ایرنا، آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) تهران در مجاورت میدان امام خمینی (ره) واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه شهر تهران امامزاده روح الله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شهر تهران امامزاده روح الله سازمان اوقاف و امور خیریه شهر تهران امامزاده روح الله اخبار کنکور امامزاده روح الله الحسنی شمیم خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش مشرق، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی