Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از کسب ۱۲ رتبه برترکشوری در دومین دوره جشنواره علمی،پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی خبر داد

علی دهقان اظهارکرد: این جشنواره با هدف ایجاد زمینه مشارکت و تقویت مهارت کار گروهی در بین دانش‌آموزان با استفاده از محیط‌های متنوع یادگیری ایجاد شده در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، ایجاد زمینه برای طراحی و انجام پروژه‌های تحقیقی، پژوهشی و فناوری دانش‌آموزی و تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش‌های فردی و گروهی در بین دانش آموزان، در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از جمله عنوان‌های جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی هجدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی، دومین دوره مسابقات کدنویسی، دومین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، دومین دوره مسابقات زیست‌فناوری، اولین دوره مسابقات ادبیات و علوم انسانی، اولین دوره مسابقات فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته، اولین دوره مسابقات فناوری نانو، اولین دوره مسابقات گیاهان دارویی و طب ایرانی و اولین دوره مسابقات نجوم  است.

این مسئول با اشاره به برگزیدگان مرحله کشوری این جشنواره افزود: در مرحله کشوری "جشنواره علمی،پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی "، ۱۲ نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند که این افراد، درسا عظیمی، پرند آقا محمدی، تبسم احمدی،  سیده نازنین زهرا احمدی از ناحیه دو ساری، بهار گرایلی از ناحیه یک ساری رتبه ی اول کشوری و امیررضا خزایی از نوشهر، ساقی ناصریان از کلاردشت رتبه ی دوم کشوری و حمید رضا کیا از بلده، معصومه بنی اسد، فاطمه زهرا جانی ارمی از میاندرود، بهار محمدی و کاملیا نباتیان از ناحیه یک ساری رتبه سوم کشوری هستند.

دهقان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اختتامیه و تجلیل از این برگزیدگان با تعداد محدود و با رعایت مسائل بهداشتی طی مراسمی همزمان با گرامیداشت دهه فجر در دفتر معاون آموزش متوسطه برگزار گردید. این مقام مسئول ضمن تبریک دهه فجر از دانش‌آموزان، مدیران و خانواده آنان به خاطر کسب رتبه های برتر کشوری تجلیل کرد.

وی در ادامه گفت: استان مازندران به خاطر استعدادهای درخشان و مشارکت فعالانه خانواده‌ها در امر تعلیم و تربیت و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های علمی و پژوهشی از استان‌های پیشتاز کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پژوهش سراهای دانش آموزی اولین دوره مسابقات دومین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام طهماسبی، دبیر علمی جشنواره علامه حلی در دهمین جشنواره علامه حلی که ویژه طلاب نو قلم برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ اثر علمی شامل کتاب، مقاله و پایان نامه به گروه‌های علمی ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها ۲۳۵ اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: ارتقا توان و رشد پژوهشی طلاب نو قلم و کمک به طلاب جوان برای تمرین پژوهشی و ایجاد رقابت سالم علمی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم در اختتامیه این جشنواره گفت: حوزه انقلابی نباید به چند موضوع محدود باقی بماند بلکه باید پژوهش‌ها به سمت نگاه جامع، اصیل و روش‌مند، با رویکرد تمدنی جدید و سبک زندگی نو و پاسخگوی انفجار‌های معرفتی باشد.

وی اضافه کرد: وضع موجود کافی نیست و حوزه باید پاسخگوی مشکلات تمدنی باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه طلبه جوان باید از امام و مبانی انقلاب الهام بگیرد و برای پایه پژوهش‌های خود از این مبانی استفاده کند، گفت: جلوه‌های انقلاب در عالم روشن است و همه این جلوه‌ها باید در پژوهش‌ها گنجانده شود.

وی افزود: نظام اسلامی نیاز به نرم افزار فکری دارد و باید بتوانیم پاسخ قوی و درخوری به مسائل کشور و شبهات و سوالات بدهیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: طلاب جوان باید با تکمیل روش و شیوه علمی خود، در پرتو عقل گرایی با محوریت کتاب و سنت پژوهش‌ها را اجرایی کرد.

وی تاکید کرد: تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است تا بتواند طلاب را آماده ایفای نقش‌های جدید برای تولید دانش و معرفت باشند.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی