Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدم با اشاره به پتانسیل های هنری جوانان البرز گفت: سه اثر نمایشی عروسکی از البرز به جشنواره تهران - مبارک راه یافتند.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام خبر راه یابی سه اثر نمایشی عروسکی از البرز به جشنواره تهران - مبارک گفت: جوانان البرزی با وجود نبود زیرساخت های مختلف توانسته اند موفقیت های بی نظیری را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: راه یابی سه اثر نمایشی عروسکی از استان البرز به هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران از موفقیت های قابل نظر است.

 

وی عنوان کرد: نمایش های عروسکی ایران با هدف تقویت خلاقیت های کودک و نوجوان و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه و شناخت بیشتر قصه های ایرانی تقویت روحیه کار جمعی و مشارکت در زمینه برنامه های هنری گروهی با محور تمامی اعضاء خانواده است. 

 

وی اظهار کرد: نمایش « پر خورشید» به نویسندگی و کارگردانی سعیده دهقانی نژاد در بخش مسابقه نمایش عروسکی کودک و نوجوان، نمایش « اعماق» به نویسندگی و کارگردانی نایری عیوضی همچنین لیلا احمدی در بخش نمایش عروسکی ایده های نو در فضای مجازی و نمایش عروسکی « سلامات و مبارک» به نویسندگی محوددهقان هراتی در بخش مسابقه نمایش عروسک سنتی از جمله نمایش هایی است که به این دوره از جشنواره راه یافته اند.

 

مقدم ادامه داد: هجدهمین جشنواره نمایشی عروسکی تهران با هدف گرامیداشت یاد و خاطره گلزار محمدی دبیر سابق این جشنواره از دهم تا هفدهم اسفندماه برگزار می گردد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: ستاد برپایی جشنواره با هدف سهیم شدن در گروه کودکان بخش ویژه کودک و مبارک با هدف آشنایی قشر کودک با نمایش های عروسکی برپا کرده است.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره تهران مبارک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ناصر مقدم نمایش عروسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان امروز جمعه ٧ اردیبهشت ماه با یکی از نمایش‌های عروسکی پرمخاطب خود در سال جاری به نام «استخوان ماهی جادویی» مهمان مردم رفسنجان است.

این نمایش عروسکی امروز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

کد خبر 6089001

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی