Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در گروه ب به مصاف ایمان شیراز رفت.

کوثر در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک بازنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و تا لحظات پایانی با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف پیش بود اما بازی در نهایت به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کوثر اصفهان و ایمان شیراز به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند؛ کوثر با این تساوی ۸ امتیای شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت: ایمان شیراز نیز نخستین امتیاز خود را به دست آورد و در قعر جدول باقی ماند.

سعید رستمی بعد از تساوی تیمش مقابل ایمان شیراز اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان تیم حریف را دست کم گرفته بودند و در نیمه اول روی ۲ اشتباه فردی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان افزود: در نیمه دوم در حالی که جلو بودیم، یکی از گل‌های حریف را بازیکن خودمان زد؛ روی گل آخر حریف نیز توپ در صحنه‌ای مشکوک به شکم بازیکن ما‌ برخورد کرد و داور پنالتی گرفت و متاسفانه بازی مساوی شد، از نتیجه راضی نیستم.

وی در مورد داوری بیان داشت: در مورد پنالتی کارشناسان نظر دهند، فکر می‌کنم توپ در شرایط عادی به دست که کنار بدن بازیکن ما بود برخورد کرد؛ با وجود هجوم بازیکنان و کادر فنی تیم حریف به داور، به آن‌ها کارتی داده نشد اما کارت زدم دوم به بازیکن ما داده شد و بی‌انصافی بود.

انتهای پیام/63090/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال ورزش اصفهان کوثر اصفهان ایمان شیراز سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال کوثر ایمان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!