Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «گیج گاه» گفت: تقابل خیر و شر همیشه زیبا و جذاب بوده است، ما در فیلم «گیج گاه» سعی کردیم تا کاریکاتوری از تمام کاراکترهای منفی را در این شخصیت به وجود بیاوریم.

بهرنگ علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «گیج گاه» گفت: در ابتدا این را بگویم که من نقشم در فیلم سینمایی «گیج گاه» را به تمام کاراکترهای منفی سینما از قدیم تا به امروز تقدیم می کنم، نقشی که بی نهایت آن را دوست داشتم و امروز از حضور در آن راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: از زمان قدیم تا امروز هر وقت که فیلم تمام می‌شد تماشاگران می‌خواستند ستارگان و قهرمانان فیلم را ببینند در صورتی که این کاراکترهای منفی بودند که پازل فیلم را تکمیل می کردند و به کاراکتر قهرمان هویت می بخشیدند. به همین دلیل کاراکترهای منفی برای من همیشه جذاب بوده اند.

بیشتر بخوانید: گزارش میزان از سی نهمین جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۹را اینجا ببینید لیست برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۹را اینجا بخوانید

بازیگر فیلم «گیج گاه» در رابطه با بازی در یک نقش منفی اظهار کرد: تقابل خیر و شر همیشه زیبا و جذاب بوده است، ما در فیلم «گیج گاه» سعی کردیم تا کاریکاتوری از تمام کاراکترهای منفی را در این شخصیت به وجود بیاوریم. امیدوارم مردم این کاراکتر را دوست داشته باشند، شخصا از اینکه در این کار بودم لذت بردم و اگر این فیلم پخش می شد و در آن سهمی نداشتم حسرت می خوردم. 

وی مخاطبان اصلی گیج گاه را اینگونه توصیف کرد: مخاطبان اصلی فیلم گیج گاه تمام کسانی هستند که عاشق سینمایند، کسانی همیشه در کنار قهرمانان سینما همچون جمشید هاشم پور و فرامرز قریبیان زندگی کرده اند، ما در کودکی با دیدن فیلم این عزیزان عاشق سینما شدیم و خوشحالم که امروز با این فیلم سهمی از همان جنس سینما را داشتم. 

علوی درباره مهمترین هدف خود در بازیگری خاطرنشان کرد: من سینما را برای سینما بازی می کنم، چندان به جایزه فکر نمی کنم زیرا اعتقاد دارم که یک بازیگر جایزه اش را از دست مردم می گیرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر گیج گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲