Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اعتبارات کم بهره برای اشتغال زایی در پلدختر را زود بازده دانست و اظهار داشت: اختصاص این تسهیلات می تواند در راستای اشتغالزایی جوانان و رفع محرومیت در این شهرستان موثر و زودهنگام باشد.

وی افزود: در شرایط کرونایی که بستر آموزش در دانشگاه‌ها و مدارس به سمت آموزش مجازی رفته است، ایترنت و کاهش سرعت آن در شهرستان زیبنده نیست و انتظار می‌رود مسوولان نسبت به رفع مشکلات دراین زمینه اقدام عاجل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر بیان کرد: اینترنت در میان میان کوه  شرقی و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان مانند چم مهر، بابا خوارزم، هلوش و چاله با توجه به مراجعه مکرر اهالی به دفتر امام جمعه، دانش آموزان برای دروس مجازی و شرکت در امتحانات با مشکل جدی مواجه هستند.

وی اضافه کرد: در این روستاها دانش‌آموزان که دختر نیز هستند مجبور می‌شوند به خاطر دسترسی به اینترنت یک کیلومتر راه را طی کنند تا به یک قله برسند و از امتحان عقب نمانند.

موسوی یادآورشد: انتظار می‌رود مدیرکل مخابرات لرستان به زودی در سفری به پلدختر مشکلات اینترنت در روستای این شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

امام جمعه پلدختر از حضور مردم و مسوولان در جشن های انقلاب و دهه فجر به ویژه از شرکت آنان در اجرای رژه موتوری و خودرویی در سطح  این شهرستان تقدیر کرد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی پلدختر کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی پلدختر کمیته امداد امام خمینی تسهیلات بانکی پلدختر کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند