Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@19:35:09 GMT

شجاع: هنوز به آن آمادگی مدنظر در الریان نرسیده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۱۱۸۵

شجاع: هنوز به آن آمادگی مدنظر در الریان نرسیده‌ام

مدافع میانی ایرانی الریان قطر در آستانه بازی با الدحیل به تشریح شرایط خود و تیمش پرداخت. 

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در ابتدای لیگ بیستم راهی الریان قطر شده، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل الدحیل قطر که می تواند شرایط آنها را در جدول مشخص کند، به تشریح شرایط تیم و آمادگی خود تحت هدایت لوران بلان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع ایرانی الریان قطر در این خصوص در ابتدای صحبت هایش گفت: ما تمرینات خوبی طی مدت اخیر داشتیم و برای یک بازی سخت مقابل الدحیل آماده می شویم. الدحیل تیم خوب و قابل احترامی است. از طرفی ما هم الریان هستیم، یکی از تیم‌خوب قطر. خیلی جدی و محکم آماده دیدار با الدحیل شدیم. الدحیل البته طی چند بازی اخیر در روال همیشگی و مثل فصل گذشته‌اش برگشته است و واقعا تیم خوبی است. امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی و خوب سه امتیاز را بگیریم. این بازی برای ما حکم یک دیدار شش امتیازی را خواهد داشت. می توانیم با برد در این بازی خودمان را بالای جدول بکشانیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی الریان واقعی را ببینید. 

 

 

خلیل زاده در واکنش به سوالی درباره شرایطش در این تیم گفت: اول اینکه به شخصه خوشحالم در الریان هستم. قبل از اینکه اینجا حاضر شوم می دانستم که ریان تیم بزرگی هم در قطر و هم در آسیاست. بازیکنان حرفه ای که اینجا هستیم می دانیم در چه تیمی هستیم. امیدوارم تمام بازیکنان بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و به موفقیت برسیم. قهرمانی برای ما خیلی سخت است چون فاصله امتیازی زیاد است اما امیدوارم به جایگاه مناسبی برسیم و جایگاه دومی را به دست بیاورم.

 

وی درباره اینکه آیا از عملکردش در این تیم رضایت دارد گفت: همانطور که گفتم می دانستم به چه تیم بزرگی قرار است انتقال پیدا کنم. از نظر خودم هنوز با آن شجاعی که انتظار دارم فاصله دارم. حضور در تیم جدید شاید نیاز به زمان بیشتری داشته باشد. شاید هواداران و مجموعه از من رضایت داشته باشند اما خودم از خودم راضی نیستم.  امیدوارم با تلاش بیشتر بهترین عملکرد را برای الریان داشته باشم و به جایگاه اصلی خودمان برسیم. چه من درون زمین باشم یا کس دیگری، همه در تلاش خواهیم بود تا تیم به موفقیت برسد. منم با تمام وجودم برای الریان بازی می کنم و امیدوارم هواداران را هم راضی کنم.

الریان قطر شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الریان قطر شجاع خلیل زاده الریان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز

پیش‌بینی شده ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز و صعود به این ارتفاعات شرکت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، یکم اردیبهشت ماه سالروز عملیات بازی‌دراز و آغاز اردوهای راهیان نور در کشور است و هر سال به همین مناسبت مراسم بزرگداشت شهدای این عملیات در این منطقه برگزار می‌‌شود و زائرانی از سراسر کشور به ارتفاعات بازی‌دراز صعود می‌کنند.

امسال نیز 19 و 20 اردیبهشت ماه شهرستان سرپل‌ذهاب و ارتفاعات بازی‌دراز میزبان زائرانی از سراسر کشور است و پیش بینی شده 40 هزار نفر در این مراسم شرکت کنند و امکانات لازم برای خدمات رسانی به این زائران فراهم شده است.

صدرااله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از ماه‌ها قبل کمیته‌های شش گانه شامل اسکان، پشتیبانی، فنی و مهندسی، فرهنگی، بهداشت و سلامت و امنیت تشکیل شده و آمادگی لازم در تمام زمینه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه یادواره شهید شیرودی از ساعت 16 در روستای زرین جوب در حال برگزاری است عنوان کرد: یادواره شهدای بازی دراز نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشا در بقعه احمدبن اسحاق(ع) برگزار می‌شود.

بابلی با اشاره به اینکه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز از ساعت 6 صبح فردا پنجشنبه آغاز می‌شود گفت: پیش بینی شده 40 هزار نفر در این ارتفاعات حضور پیدا کنند و مدارس، مساجد، حسینیه‌ها برای اسکان 15 هزار نفر در شهرستان سرپل‌ذهاب آماده شده و سایر شهرهای مجاور نیز امکاناتی را برای اسکان فراهم کرده‌اند.

فرماندار سرپل‌ذهاب از همه مردم به ویژه ایثارگران و خانواده شهدا و رزمندگان دعوت  کرد در این مراسم حضور داشته باشند افزود: وضعیت هوا در منطقه بسیار مطلوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

سرهنگ کاکایی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بازی دراز میعادگاه شهیدان و فتح الفتوح دلاوردان سپاه و ارتش بود و نماد عزت و افتخار منطقه غرب کشور است.

وی عنوان کرد: ارتفاعات بازی دراز از نظر استراتژیک و سوق الجیشی از ارتفاعات بسیار مهم کشور در دوران دفاع مقدس بود زیرا بر مناطق مختلفی از سه شهرستان گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین و گردنه پاتاق تسلط داشت.

کاکایی گفت: دشمن برای تصرف این ارتفاعات طمع کرده بود و متاسفانه در اوایل جنگ این ارتفاعات مورد تجاوز دشمن قرار گرفت و تصرف شد اما آنچه که مهم است این عملیات افتخارآمیز و غرورآفرین با طرح ریزی پیچیده توسط فرماندهان وقت سپاه و ارتش در یکم اردیبهشت ماه 1360 انجام شد و هشت روز طول کشید و به خاطر شجاعت رزمندگان این ارتفاعات به خاک کشور برگشت.  

وی با بیان اینکه سالگرد عملیات بازی دراز با مرکزیت شهرستان سرپل‌ذهاب هر ساله برگزار می‌شود افزود: این برنامه‌ها در دو بخش یادواره و صعود به ارتفاعات بازی دراز اجرا می‌شود و تمهیدات لازم برای میزبانی مناسب از زوار اندیشیده شده است.

کاکایی با اشاره به اینکه برای شهرستان سرپل‌ذهاب ظرفیت اسکان و ارائه خدمات رفاهی به 15 هزار نفر فراهم شده است گفت: این برنامه رزمایش بزرگ فرهنگی و ورزشی است و در سایر شهرستان‌های دالاهو، قصرشیرین و گیلانغرب نیز اسکان و امکانات ایاب و ذهاب آماده شده است.

وی با بیان اینکه به محض ورود زوار به شهر سرپل ذهاب مراسم استقبال برگزار می‌شود و زائران به محل اسکان راهنمایی خواهند شد افزود: همزمان با برگزاری نماز مغرب و عشا در حرم احمد بن اسحاق مراسم یادواره شهدای بازی دراز با حضور زائران برگزار می‌شود.

کاکایی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه این دو روز صعود به ارتفاعات بازی دراز و حضور در مزار شهدای گمنام در این یادمان است گفت: افرادی که با خودروی شخصی مراجعه می‌کنند در ابتدای شهر راهنمایی خواهند شد و اسکان برای این خانواده‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

اعزام 4 دستگاه خودروی اطفایی به ارتفاعات بازی‌دراز

آتش‌پاد غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به برگزاری یادواره عملیات غرور آفرین بازی دراز در ارتفاعات شهرستان سرپل‌ذهاب و لزوم موارد ایمنی تعدادی از آتش‌نشانان کرمانشاهی به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در این اعزام چهار دستگاه خودرو اطفایی سبک و سنگین جهت برقراری ایمنی به این ارتفاعات اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: 10 آتش‌نشانان نیز به همراه خودروهای اطفایی به این ارتفاعات اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!