Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:30:04 GMT

کشف 20 راس احشام فاقد مجوز در سروآباد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۴۴۱۷

کشف 20 راس احشام فاقد مجوز در سروآباد

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد از کشف 20 راس احشام فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طیب محمدی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر جابه جایی احشام فاقد مجوز توسط یک دستگاه وانت نیسان، اکیپ گشت پلیس آگاهی این خودرو را شناسایی و با هماهنگی با مراجع قضائی خودرو را متوقف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از وانت نیسان تعداد 20 راس احشام فاقد هرگونه مجوز  حمل و بهداشتی را کشف کردند.

سرهنگ محمدی در ادامه با بیان اینکه ارزش ریالی احشام کشف شده بر اساس نظر کارشناسان بیش از400 میلیون ریال برآورد شده است بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد در پایان از برنامه ریزی های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت و شرایط جغرافیایی این شهرستان، موضوع برخورد با قاچاق فرآورده های دامی و طیور با جدیت تمام پیگیری می شود و از شهروندان نیز خواست تا هرگونه موارد مشابه و مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها احشام فاقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار کالای قاچاق در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی یک انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۶۹۹ دست لنت خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرفیضی خبر داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 6091477

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان