Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا  شهرستان  اظهار کرد: این فضایی که من مشاهده می‌کنم خیلی آرام است و انگار خبری نیست.

وی  با بیان اینکه انتظار این بود رئیس شبکه بهداشت  از برگزاری نشست‌های انتخاباتی  و تجمعات شبانه گلایه داشته باشد، عنوان کرد:  همه آقایان سیاسی شهرستان احساس تکلیف کرده‌اند که بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران عنوان کرد:  آقایان سیاسی را دعوت کرده‌ام و به آنها گفته‌ام که دلتان به حال مردم و پرستاران بسوزد.

ادیبان با اشاره به اینکه من نمی دانم این همه هزینه را از کجا می آورند، عنوان کرد: اینها جرم است که ۲۰۰ نفر را در خانه ای به دور هم  جمع کنیمو جلسه انتخاباتی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه من نمی‌دانم چرا کسی که مدیر دستگاه است قانون شکنی می‌کند  چرا که ماده‌ ،قانون و زمان تبلیغات معین شده است، ابراز کرد: این جرم است که مدیری دست کاندیدا را می‌گیرد و خانه به خانه می‌رود و ما برخوردمان فقط با آن کاندیدا نیست بلکه با اطرافیان آنها است.

 ادیبان اذعان کرد: انتقادی هم به خود داریم و باید  جلوی هرگونه تجمعی گرفته شود و نباید در مرکز شهر جشن در بالای زیر گذر گرفته شود.

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران ادامه داد: در خصوص کمربندی گچساران این کمربندی مشکل دارد سوال من این است پیمانکار این پروژه کجاست که اینگونه بیت المال هدر می‌رود.

 ادیبان گفت: راه و شهرسازی پاسخ دهد پیمانکار این پروژه کجاست.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه تشکر دارم از خدمات بهداشت و درمان انتظار است همه پای کار بیایند و مناطق گردشگری بسته شود و ما باید دست به دست هم بدهیم.

 دادستان عمومی و انقلاب گچساران افزود: بعد از این جلسه  انتظار می‌رود که آقایان سیاسی و انتخاباتی  این احساس تکلیف و وظیفه را کمی به تاخیر بیاندازند چرا که دیگر خواهشی در کار نخواهد بود.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان گچساران تاخیر بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی