Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش آمار قاچاق احشام به دلیل اختلاف قیمت گوشت در کشورهای همسایه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۰ فقره پرونده شامل دو هزار و ۳۶۰ رأس گاو و ۴۰ هزار و ۹۸۱ رأس گوسفند قاچاق توسط شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و رسیدگی شده اند.

وی با بیان اینکه صاحبان این پرونده‌های قاچاق به پرداخت بیش از ۸۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند، ادامه داد: این قاچاقچیان قصد داشتند این تعداد گوسفند را از طریق بیراهه‌های مرز خوی به خارج از کشور منتقل کنند که دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه قاچاق سیگار و البسه همچنان جزو مهمترین اقلام قاچاق در استان به شمار می‌رود، افزود: آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان مسیر ترانزیت و نیز قاچاق کالا در کشور به شمار می‌رود.

اقوامی از محکومیت ۱۴ میلیارد ریالی جزای نقدی صاحبان پرونده‌های کم فروشی در استان خبر داد و گفت: امسال یک هزار و ۷۴۴ فقره پرونده کم فروشی در استان تشکیل شده که از این تعداد یک هزار و ۷۴۳ پرونده رسیدگی و مختومه شده اند.

کد خبر 5146875

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق دام و طیور چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بوشهر 22 بهمن کرمانشاه خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا عکس استانها شهرکرد آمار کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان