Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله بهرامی با اشاره به فعالیت‌های بهداشتی انجام شده در بحث عشایر استان فارس افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، برای پیشگیری از ابتلای عشایر فارس به بیماری کرونا و کم شدن تردد به شهرها، اعزام کاروان سلامت و گروه‌های بهداشتی با همکاری اداره امور عشایر شهرستان‌ها برای غربالگری عشایری و آموزش به مناطق عشایری استان فارس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه عشایری از جمله جوامعی است که نیاز بیشتری به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دارند، افزود: گروه‌های بهداشتی متشکل از پزشک عمومی، داندانپزشک، ماما، بهیار، کارشناس بهداشت با همکاری مرکز بهداشت به مناطق عشایری اعزام شدند.

وی تصریح کرد: غربالگری مستمر با هدف درمان به موقع بیماری‌ها از ابتدای شیوع کرونا در سطح استان اجرا شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس گفت: در ایام دهه فجر اقدامات مؤثری برای بهره مندی عشایر از خدمات بهداشتی از جمله ویزیت بیش از ۷۰۰ نفر توسط پزشک، ویزیت ۲۰۰ نفر توسط ماما و معاینه دندان ۱۰۰ نفر انجام شده است.

بهرامی افزود: غربالگری شامل همه سنین به خصوص افراد بالای ۳۰ سال است، که افراد در زمینه‌های دیابت، تست کرونا، معاینه، واکسن کودکان، مادران باردار و فشارسنجی به طور مرتب در مناطق عشایری انجام و به طور همزمان اطلاعات سلامت عشایر در سامانه ثبت می‌شود.

کد خبر 5147598

منبع: مهر

کلیدواژه: روح الله بهرامی عشایر خدمات درمانی ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوشهر خطبه های نماز جمعه راهپیمایی 22 بهمن شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیراز عکس استانها دهه فجر اردبیل مناطق عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است

ایسنا/خراسان رضوی حمید طیبی گفت: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان می‌کشیم.

حمید طیبی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: وحید شمسایی و شاگردانش در این مسابقات نشان دادند که سطح کیفی فوتسال ایران فراتر از آسیاست. قهرمانی در این مسابقات در سایه تجربه و جوانی بازیکنان حاضر در تیم و درایت مدیران و کادر فنی اتفاق افتاد که اگر این ‌مهم ادامه یابد، می‌تواند در جام جهانی هم به موفقیت ایران بیانجامد. مدیریت احسان اصولی، عضو هیات رئیسه و مسوول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کاروان اعزامی توانست نظم بسیار خوبی در این سفر ایجاد کند تا بازیکنان با فراغ بال به فکر بازی‌ها باشند.

وی افزود: به وحید شمسایی و دیگر اعضای کادر فنی، بازیکنان و به خصوص ابوالفضل کریمیان مدیر تیم و بهروز عظیمی و علی اکرمی به عنوان دو بازیکن ارزنده فوتسال خراسان این قهرمانی را تبریک می‌گویم. امید است با تداوم حضور و تلاش بی وقفه بتوانند در جام جهانی هم برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.

طیبی در خصوص وضعیت مصدومیت ستاره فوتسال ایران تاکید کرد: متاسفانه حسین طیبی به دلیل مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داد ولی با پیگیری تمرینات و روند درمان، به لطف خدا تا جام‌جهانی شرایط خود را پیدا خواهد کرد و در صورت صلاحدید کادر فنی در کنار دیگر بازیکنان در ازبسکتان حاضر خواهد بود.

اما آیا تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی موفق خواهد شد؟ وی پاسخ داد: موفقیت در جام جهانی نیازمند تدارکات قوی‌تری است و مطمئن هستم فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. جامعه فوتسال کشور هم در کنار تیم ملی و کادر فنی آن خواهد بود و می‌توانیم قدرت خود را به رخ فوتسال جهان بکشیم. نکته مثبت دیگر جام ملت‌های فوتسال آسیا، موفقیت تیم ملی فوتسال افغانستان با سرمربیگری مجید مرتضایی و کادر مشهدی این تیم بود که جای خوشحالی و تبریک دارد و امیدوارم این تیم نیز در جام جهانی موفق باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان