Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:54:51 GMT

هزینه‌های خدمات ثبت‌نام آزمون‌های ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۰۰۴۰

هزینه‌های خدمات ثبت‌نام آزمون‌های ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش روز دوشنبه سازمان سنجش آموزش کشور، هیأت وزیران در جلسه ۲۵ آبان ماه ۹۹ به استناد بند (الف) تبصره ۴۹ قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور، هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از متقاضیان شرکت در آزمون­ های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۰ را به شرح جدول زیر تعیین کرد.

این هزینه خدمات به حساب خزانه واریز و در بخش درآمد بودجه کل کشور منظور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیانی که در زمان های اعلام شده توسط سازمان سنجش ثبت نام می کنند، فقط مبلغ مشخص شده در دفترچه راهنمای آزمون را پرداخت می کنند. هزینه ۱۲۰ هزار تومانی فقط برای متقاضیانی است که در زمان مقرر ثبت نام نکرده اند یا متقاضی تغییر حوزه امتحانی هستند. از این رو،‌ این دسته از متقاضیان باید علاوه بر هزینه مصوب ثبت نام در زمان مقرر، مبلغ مذکور را پرداخت کنند.

برچسب‌ها آزمون سراسری آزمون هیات وزیران سازمان سنجش آموزش کشور پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری آزمون هیات وزیران آزمون سراسری آزمون هیات وزیران سازمان سنجش آموزش کشور اخبار کنکور سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با به کارگیری تمهیدات حفاظتی جدی مختص قبل و حین برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳، وقوع تخلفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عبدالرسول پورعباس افزود: در جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تنها یک مورد تخلف مشاهده شده است.

وی توضیح داد: در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون، داوطلبی قصد عکس برداری از سؤالات و ارسال آن را داشته که مراقبین متوجه موضوع شده و از بروز تخلف ممانعت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سال گذشته نیز تنها قصد اقدام برای یک مورد تخلف در هنگام برگزاری آزمون سراسری گزارش شد که البته از انجام اقدام غیرقانونی جلوگیری شده بود.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری