Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش،جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در آیین گشایش دومین همایش صنعت پتروشیمی در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش بر نقش تعیین کننده صنعت پتروشیمی برای توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرد

وی با اشاره به توسعه فعالیت صنعت پتروشیمی درطول سال های اخیر  اظهارداشت: امروز صنعت پتروشیمی  به تامین کننده ارز و موتور توسعه کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارساز رشد مبادلات تجاری در عرصه پتروشیمی کشورخبرداد و گفت: دراین نمایشگاه بیش از ۷۰ قرارداد و تفاهم نامه جدی با شرکت های فعال تولیدی درعرصه پتروشیمی سازندهمنعقدخواهدشد که یک  حرکت بزرگ در صنایع کشور محسوب شده و دستاورد ارزشمندی است.

ربیعی با بیان اینکه به مدد وفور منابع و ذخیره های خدادادی کشور می توانیم سالیان طولانی صنعت ارزش افزوده ای را برای کشور ایجاد کنیم تاکید کرد: وظیفه ما توسعه ایران است که از طریق تقویت صنایعی که موتور محرک و زمینه ساز توسعه بخش های دیگر است محقق خواهد شد.

وی برگزاری چنین نمایشگاه های پررونقی را عامل ایجاد شور و نشاط در صنعت، بازار سرمایه و زیست بوم کشورعنوان کردو افزود: همه فعالان اقتصادی وصنعتی و سازندگان تجهیزات در توسعه کشور و صنعت سهم دارند.

 مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارسصنایع پتروشیمی را پیشروی توسعه کشور خواند و افزود: باید به دنبال شرکت هایی باشیم که با ایجاد جریان های مولد رشد این صنعت راتسریع و تسهیل کنند.

ربیعی با تاکید برنقش حیاتی شرکت های بزرگ درجهت ایجاد تقاضا تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد لوکومتیو حرکت است که این نقش بر عهده شرکت های بزرگ است

وی افزود: امروز کشورهای پیشرفته را با نام شرکت های بزرگشان می شناسند ما نیز  از ایجاد شرکت های بزرگ بین المللی بزرگ برای کمک به توسعه شرکت های کوچک و ایجاد تقاضا استقبال می کنیم و این امر موجب رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

جعفر ربیعی باتقدیراز همه سازندگان تجهیزات صنعت پتروشیمی و اشاره به اینکه  وارد پروژه هایی می شویم که صنایع داخلی راتقویت می کنند گفت: می کوشیم سهم داخل را در مگا پتروشیمی به ۸۵ درصد برسانیم که این اتفاق در قالب یک تفاهم نامه فردا محقق خواهد شد.

وی بابیان اینکه سازندگان و انجمن ها و هر صنفی بیش از ۹۵ درصد فعال و با عملکرد مثبت هستند، مشکل اصلی پتروشیمی ها  را کمبود ارز عنوان کرد وگفت:باید شبکه بانکی و ابزارهای خوب بازار سرمایه به کمک ما بیایند.

ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تجلیل از  اقدامات خوبی که در این نمایشگاه انجام شده است ابراز امیدواری کرد  مدیران هلدینگ خلیج فارس دربازدید از تک تک غرفه ها و شرکت در برنامه های جانبی و نشست های تخصصی زمینه رفع چالش ها و رشد فعالیت دست اندرکاران صنعت پتروشیمی کشور را ایجادکنند.  

لازم به ذکر است دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی از امروز تا ۲۹ بهمن درمرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برپا خواهد بود.

46

کد خبر 1486800

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صنعت پتروشیمی شرکت های بزرگ بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین