Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:22:06 GMT

رزمایش ۱۴۶۵ در فارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۸۴۷۵

رزمایش ۱۴۶۵ در فارس برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد فخارزاده رئیس ستاد نماز جمعه شیراز در گردهمایی رؤسای ستادهای برگزاری نماز جمعه استان فارس، گفت: در قالب این رزمایش به بیش از ۱۴۶۵ کودک بی‌سرپرست ساکن استان فارس، بسته‌های معیشتی اهداء می‌شود.

این مقام مسئول، هدف از اجرای این رزمایش را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای گسترش نهضت خدمت‌رسانی، تأمین بسته های معیشتی در سالروز ولادت امام علی(ع) در سراسر استان فارس و گسترش فرهنگ ایثار و اخلاص و نوع دوستی با عنایت به گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد شغل و ارائه بسته‌های معیشتی و جهیزیه برای نوعروسان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخارزاده، برگزاری رزمایش انفاق به‌جای اعتکاف در شرایط حساس امروز جامعه در ایام‌البیض، مشارکت مستقیم امام جمعه در فرآیند کلی برنامه اعم از برنامه‌ریزی، ساماندهی نظارت، هدایت و ...، تجمیع ارگان‌ها و خیران در اجرایی کردن طرح با محوریت امام جمعه، فعال کردن ستادهای نماز جمعه در حوزه خدمت‌رسانی و استفاده از ظرفیت خیرینی که در سالهای گذشته در اعتکاف مشارکت کرده در راستای عملیاتی کردن طرح را از جمله مزایان آن اعلام کرد.

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز بیان کرد: از ابتدای امسال و در ایام شیوع کرونا ستاد نماز جمعه شیراز در بازه‌های زمانی مختلف و مناسبت‌ها اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرده است که به‌طور کلی تاکنون ۳ هزار و ۵۹۵ بسته معیشتی و ۸ هزار پرس غذا در سال جاری میان نیازمندان توزیع شده است.

فخارزاده بیان کرد: بر اساس آمار ۹۶۶۴ یتیم تحت پوشش کمیته امداد هستند و ۵۹۲ تحت پوشش بهزیستی بودند این در حالی است که در دارالایتام نیز یک هزار و ۹۴۴ یتیم به ثبت رسیده است و ظرفیت ناشناخته در استان فارس در نظر گرفته شده که این افراد نیز ۲ هزار و ۴۵۰ نفر هستند.

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز اظهار کرد: بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساماندهی تمامی ایتام مورد نیاز است و قرار است این رزمایش هم‌زمان با میلاد امام علی(ع) برگزار شود.

او در بخشی از سخنان خود گفت: مسئولان ستادهای نماز جمعه به نوعی در رده‌های اجرایی به فراموشی سپرده شده‌اند. در صورتی که در راستای سیاست‌گذاری دستگاه های اجرایی جایگاه مسئولان ستاد نماز جمعه یک نقش پررنگی است و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

فخارزاده با بیان اینکه ستادهای نماز جمعه باید مانند قرارگاه‌های فرهنگی نقش‌آفرینی کنند، گفت: در تمام شهرستان‌ها و شهرها ائمه جمعه پرچمدار فعالیت‌های فرهنگی هستند و ساماندهی فعالیت‌ها هم توسط ستاد نماز جمعه باید انجام شود.

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز، نقش ستادهای نماز جمعه را در فعالیت‌های فرهنگی مؤثر توصیف و اضافه کرد: برای تحقق جایگاه ستاد نماز جمعه باید در سند مهندسی فرهنگی جایگاه ستاد نماز جمعه تعیین شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز رزمایش مواسات ولادت حضرت علی رئیس ستاد نماز جمعه شیراز ستادهای نماز جمعه بسته های معیشتی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • نماز جمعه تهران
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند