Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در گروه ب به مصاف فرش‌آرای مشهد رفت.

در دقایق ابتدایی بازی هر دوتیم میزبان و مهمان با ارائه بازی هجومی برای گلزنی تلاش می‌کردند اما سهم حملات فرش‌آرا در این بین بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات بازارهای روز کوثر نیز در این بین ادامه‌دار بود تا اینکه در یک ضدحمله احمدرضا نظری در دقیقه 6 اولین گل بازارهای روز کوثر را وارد دروازه فرش‌آرا کرد.

در ادامه بازی و نیمه نخست فرش‌آرا حملات خود را به شدت افزایش داد و بازارهای روز کوثر مجبور شد که به لاک دفاعی فرو رود؛ در این میان اما کوثر نیز موقعیت‌هایی از روز ضدحملات به دست آورد؛ اما این حملات نتیجه‌ای در بر نداشت و این دیدار در نیمه اول با همان تک گل کوثر به پایان رسید؛ دو موقعیت خوب کوثر نیز در اواخر نیمه اول با بی‌دقتی بازیکنان این تیم وارد دروازه حریف نشد.

با شروع نیمه دوم بازهم این تیم میزبان یعنی بازارهای روز کوثر اصفهان بود که حملات خود را روی دروازه فرش‌آرا آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی کامبیز گمرکی گل دوم کوثر را به ثمر رساند؛ بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل دوم و آغاز بازی بازهم این کوثر بود که با یک حمله احسان فیروزپور هم گل سوم را وارد دروازه فرش‌آرا کرد.

پس از دریافت گل سوم فرش‌آرا، این تیم با حملات خود توانست روی کار تاکتیکی و روی بی‌دقتی بازیکنان کوثر به نخستین گل خود توسط مجید خزایی دست پیدا کند.

در ادامه حملات کوثر ادامه‌دار بود و در یک صحنه روی یک توپ ربایی توسط کامبیز گمرکی با چند دریبل و یک شوت سنگین گل چهارم بازارهای روز کوثر را به ثمر رساند.

شاگردان رستمی در ادامه هم دست از حمله برنداشتند تا رحمان‌نیا پشت محوطه جریمه فرش‌آرا مالک توپ شد و گل پنجم کوثر را به ثمر رساند؛ پس از آن تیم فرش‌آرا از سیستم پاورپلی استفاده کرد که در کمترین زمان ممکن توانست توسط معین افشار به گل دوم خود دست پیدا کند.

در ادامه فرش‌آرا توانست روی یک ضد حمله به گل سوم خود توسط حامد عبداللهی دست پیدا کند تا حساب کار ۵ بر ۳ به سود کوثر باشد.

پس از آن که در دقیقه 34 فرش‌‌آرا پاورپلی کرد، این تیم کوثر بود که توسط کامبیز گمرکی روی یک توپ‌ربایی گل ششم خود را به ثمر برساند.

محدودیت 5 حطایی بازارهای روز کوثر از دقیقه 38 اغاز شد که حامد عبداللهی تواسنت از روی نقطه دوم پنالتی گل چهارم فرش‌آرا را وارد دروازه کوثر کند تا در پایان این بازی با نتیجه 6 بر 4 به سود کوثر اصفهان به پایان برسد.

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل: احمدرضا نظری، کامبیز گمرکی(3 گل) و احسان فیروزپور و محمدرضا رحمان‌نیا برای بازارهای روز کوثر، مجید خزایی و معین افشار و حامد عبداللهی برای فرش‌آرا

ترکیب کوثر اصفهان:

محمد نویدبخش، امید سیف، حمید یوسفی، مسعود گیاهچی، احسان جزینی، احمدرضا نظری، ابراهیم حسینی، کامبیز گمرکی، محسن سادات‌تبار، رشید قلی‌پور، محمدرضا رحمان‌نیا، احسان فیروزپور

سرمربی: سعید رستمی

ترکیب فرش‌آرای مشهد:

محمدعلی نیکنام، حامدعبداللهی، سعید سروری، مجید خزایی، هاشم فروغ‌زاده، معین افشار، علی رحیمی، بهمن جعفری، اکبر کاظمی، محسن محمدزاده، امیرحسین داودی، امین مجیدی‌پور

سرمربی: مجید مرتضایی

حواشی

*بازی با ۳ دقیقه با سه دقیقه تأخیر و به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر آغاز شد؛ مجید کیانی کاپیتان تیم بازارهای روز کوثر که به دلیل اخراج در بازی قبل از همراهی تیمش محروم است، این بازی را از روی سکوها نظاره می‌کرد.

* احمدرضا نظری بعد از گلزنی، گل خود را به سرمربی تیم بازارهای روز کوثر تقدیم کرد.

* در یک صحنه سرمربی فرش‌آر به شدت به عملکرد داور معترض شد و معتقد بود که یک پنالتی باید برای فر‌ش‌آرا گرفته شود که با تذکر جدی داور مواجه شد.

* تمام پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه پیروزی به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر اصفهان فوتسال مشهد بازارهای روز کوثر کوثر اصفهان وارد دروازه فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی رسیده بودند، ظهر امروز جمعه ۷ اردیبهشت در ادامه بازی‌های درخشان خود، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر شود.
در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا بار دیگر موفق ظاهر شد. 
دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
در پایان این دیدار حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان نابغه ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.
گفتنی است تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم