Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع با اشاره به رونمایی از ۶۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰ دستگاه مینی‌بوس از محل قرارداد با یکی از کارخانه‌های داخلی ادامه داد: «اخیرا مناقصه‌ای را با کارخانه‌ای برای خریداری ۸۰ دستگاه اتوبوس دو کابینه برگزار کردیم که این مناقصه برنده‌ای نداشت. این در حالی است که تنها ظرفیت موجود کشور برای اتوبوس دوکابینه در اختیار همان کارخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، آن را به شورای شهر فرستادیم تا اجازه ترک تشریفات برای خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس دوکابینه را کسب کنیم.»

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان کرد: «سرمایه گذاری ما حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است که ۱۶۰ میلیارد تومان از دولت و مابقی آن از تبلیغات و کرایه تامین می‌شود. ضمن اینکه در این اتوبوس ها سوخت فسیلی استفاده نمی‌شود و شورای شهر با افزایش قیمت کرایه آن ها هم مخالفت کرده است.»

ترفع با اشاره به این که۵۰ درصد منابع مالی اتوبوس‌های جدید توسط شهرداری تامین شده است، گفت: «اوراق مشارکت سال ۹۹ را هم در حال بررسی داریم و به کمک آن می توان ناوگان جدید را خریداری کنیم.»

کد خبر 585472 برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مدیریت شهری حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مدیریت شهری حمل و نقل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: قبلاً در استان یکهزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری داشتیم اما در سه سال گذشته این تعداد به ۴۰۰ دستگاه کاهش یافته است و حمل و نقل جاده‌ای ما وضعیت خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: در شأن استان نیست که میزان تلفات درون و برون شهری سالانه هزار نفر باشد ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با افت رام قطارهای استان نیز رو به و هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستور لازم را صادر کند.

رحمتی با درخواست حداقل ۲ رام قطار برای استان، گفت: امروز سه دستور جهادی از وزیر داشتیم. برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر داشتند و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد و مقرر شد تا یک باند آن تا تیرماه نکمیل شود.

کد خبر 6089358

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز