Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دو و میدانی در راستای ایجاد تعاملات با وزارت بهداشت امروز با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، در نشستی که عصر سه‌شنبه، ۲۸ بهمن میان هاشم صیامی، رئیسفدراسیون دوومیدانی و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد دو طرف پیرامون برقراری تعامل دو جانبه بحث و تبادل نظر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیامی در گام نخست با ارائه توضیحاتی در مورد رشته پایه و پر مدال دوومیدانی، تاکید کرد: دویدن پزشک همه مردم است. دوومیدانی مادر ورزش هاست و باید توجه داشت که در کشورهای پیشرفته در راستای ارتقاء سطح سلامتی جامعه به ورزش دوومیدانی در بخش همگانی مانند پیاده روی و دویدن نگاه ویژه‌ای دارند.

او اظهار داشت: اگر بخوایم از نظر جسمی و روانی جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید این ورزش مادر و پزشک شخصی را جدی بگیریم.

در سلامت جامعه بیشتر به دوومیدانی توجه می‌کنیم

نمکی نیز با تایید سخنان رئیس فدراسیون گفت: به طور حتم اگر بخواهیم از بیماری‌هایی مثل دیابت، فشار خون، چاقی و ... جلوگیری کنیم، دوومیدانی بهترین‌انتخاب است که می‌تواند در سطح همگانی تاثیرات بسزایی در جامعه داشته باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر اینکه کم تحرکی در جامعه همه‌گیر شده است، اظهار داشت: تغییر سلامت روانی آحاد جامعه و بهبود روحیه شهروندان یکی از مهمترین اهداف ما است، به همین منظور در راستای گسترش فرهنگ دویدن، پیاده‌روی‌ و سالم سازی کشور در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان و جوانان و حتی جامعه میانسال و کهنسالتلاش خواهیم کرد، توجه خاص و بیش از پیش به ورزش دو و میدانی داشته باشیم.

دکتر نمکی در پایان افزود: وزارت بهداشت از این پس بیش از گذشته تعاملات جدی با فدراسیون دو و میدانی خواهد داشت و همچنین برای حمایت از این ورزش پراهمیت و پر مدال نسبت به حمایت از دو و میدانی در کمیسیون برنامه و بودجه اقدام خواهیم کرد.

در پایان این نشست هاشم صیامی با اهداء مدال یاد بود رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ که به میزبانی ایرلن برگزار شد از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکر و قدر دانی کرد. در این جلسه یعقوب رضا زاده، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و محسن برزگر محمدی مشاور عالی رئیس فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام‌

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي درمان و آموزش پزشکی فدراسیون دو وزیر بهداشت دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • همایش پیاده روی در یاسوج