Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت السلام محمود نمازی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره و رابطه نزدیک ۴۳ ساله خود با آیت الله مصباح یزدی گفت: ایشان حقیقتاً در روابط اجتماعی با افراد به شدت متوجه اطرافیانشان بودند و به نیازهای آنان توجه می‌کردند.

وی افزود: در سال ۵۸ به حضرت استاد از وضعیت ضعیف مالی ۲ طلبه خبر دادم و ایشان فوراً مبلغی را تهیه کردند تا بدون آنکه آنها متوجه شوند این مبلغ را در اختیار آنان قرار دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی با اشاره به توجه علاقه به مسائل و مشکلات اطرافیان و نزدیکان بیان کرد: ایشان صندوقی را برای کارمندان و مؤسسه ایجاد کرده بودند که کارمندان می‌توانستند از آن قرض بگیرند.

وی افزود: خاطرم هست حضرت استاد علاقه شدیدی به حضرت زهرا (س) داشتند. یکی از علاقه مندان ایشان که در شهر فسای استان شیراز زندگی می‌کند به من گفت در مواردی که دچار مضیقه مالی می‌شوم خدمت استاد می‌رسم و ایشان را به حضرت زهرا (س) قسم می‌دهم و ایشان بی دریغ از بنده دستگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام نمازی گفت: برخی از افراد در مسائل ریز زندگی مانند برخورد با همسرشان یا اختلافی که با فرزندانشان داشتند به ایشان رجوع می‌کردند و حضرت استاد دقایقی فکر می‌کردند و راهکار مناسبی را به آنها ارائه می‌کردند.

وی به اشاره به قانون گرایی علامه مصباح یزدی گفت: حضرت استاد هیچگاه بین فرزندان و شاگردانشان و کسانی که با ایشان همکاری داشتند تفاوت نمی‌گذاشتند بلکه نسبت به فرزندان خودشان با دقت و وسواس بیشتری برخورد می‌کردند.

شاگرد علامه مصباح یزدی افزود: علی آقای مصباح هر هفته یک‌شنبه‌ها با علامه جلسه داشتند و من از ایشان خواهش کردم تا وقتی به خدمت علامه رسید سوالی که من داشتم را نیز از ایشان بپرسد ولی ایشان گفت: نه آقای نمازی! در این زمان کوتاه فقط موظف هستم سوالات مردم در سایت‌ها را از ایشان بپرسم و جواب آنها را از ایشان بگیرم و در سایت بارگذاری کنم و علامه فرصت بیشتری را در اختیار من قرار نمی‌دهند.

کد خبر 5121810

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره علی مصباح یزدی ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شیراز شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی اردبیل مشهد لیگ برتر فوتبال ایران همدان حضرت استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

کد خبر 847275 برچسب‌ها ایران و آمریکا حقوق بشر

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری