Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:06:25 GMT

خانه امید روستایی در کمب چابهار افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۰۴۳۹

خانه امید روستایی در کمب چابهار افتتاح شد

به گزارش ایرنا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار روز چهارشنبه در این مراسم اظهارداشت: سهم سازمان منطقه آزاد چابهار برای ساخت خانه امید روستایی کمب ۲۹۰ میلیون تومان و سهم بنیاد مجتهدی ۲۹۰ میلیون تومان بوده است.

عبدالرحیم کردی گفت: خانه امید روستای با هدف توانمندسازی جوامع محلی، پیگیری بهتر مشکلات و خدمات رسانی بهتر به مردم افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در دومین روز از سفر خود به چابهار به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، معاونان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، فرماندار و مسوولان اجرایی این شهرستان با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌هایشان تجدید میثاق کردند.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق و معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد دیروز /سه شنبه/ وارد فرودگاه کنارک شدند.

بازدید از پروژه زیرساختی بزرگراه چابهار - کنارک، شرکت در شورای اداری استان سیستان‌ و بلوچستان با حضور استاندار، مدیران کل و مسوولان اجرایی استان و شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد، افتتاح خانه فرهنگ کمالان، پروژه‌های اقتصادی، پروژه‌های مسوولیت اجتماعی خانه های امید، زمین‌های چمن روستایی و مدارس و بازدید از پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، گردشگری، ورزشی و اجتماعی از جمله برنامه‌های سفر مرتضی بانک به جنوب این استان است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان عبدالرحیم کردی افتتاحیه چابهار مرتضی بانک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان عبدالرحیم کردی افتتاحیه سیستان و بلوچستان عبدالرحیم کردی افتتاحیه چابهار مرتضی بانک اخبار کنکور شورای عالی مناطق آزاد منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه پارسال، دو درصد افزایش یافته و بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین است.

وی ادامه داد: محورهای ایرانشهر به بمپور و بالعکس، نیکشهر به چابهار و بالعکس و راسک به چابهار به ترتیب پرتردد ترین محورهای جنوب استان در این مدت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با اشاره به اینکه بیشترین مقصد خودروهای جنوب سیستان و بلوچستان به استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و خراسان رضوی بود، اضافه کرد: ۲۹ درصد خودروهای ورودی به جنوب استان به طور میانگین یک تا سه روز در جنوب استان ماندگاری داشته‌اند.

کد خبر 6096871

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه