Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@19:38:30 GMT

همسر رهبر کره شمالی آفتابی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۲۶۱۸

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه رسمی حزب حاکم کارگران کره شمالی موسوم به رودونگ سینمون تصاویری از "ری سول جو" همسر کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی را در یک کنسرت که در بزرگداشت تولد کیم جونگ ایل، پدر رهبری کره شمالی برگزار شد، منتشر کرده است.

همسر رهبری کره شمالی اغلب در کنار وی در رویدادهای مهم دیده شده اما از ژانویه سال گذشته میلادی در انظار عمومی دیده نشد و این گمانه زنی را به وجود آورد که شاید باردار باشد و وضعیت سلامتش مساعد نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی نیز روز سه شنبه به قانونگذاران این کشور گفت که به نظر می‌رسد همسر رهبری کره شمالی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در انظار عمومی ظاهر نشده اما دیده شده بود که با سه فرزندش بازی می‌کند؛ اطلاعات کمی درباره فرزندان رهبری کره شمالی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی کیم اون همسر کیم رهبری کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا دوشنبه پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه دوراز انتظار نیست.
وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۲ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۸ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران