Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ ضمن اعلام عدم حضور شرکت مخابرات ایران در تلکام ۲۰۲۱، اظهار داشت: "با وجود اینکه این شرکت یکی از حامیان اصلی تلکام در طول این سال‌ها بود و امسال نیز با برنامه ریزی‌های مناسب قصد شرکت در تلکام ۲۰۲۱ را داشت؛ اما به دلیل ایجاد فضای خاص در حوزه آی سی تی کشور، ضرورتی در خصوص حضور در نمایشگاه تلکام وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بیشتر بخوانید

تله کام فرصتی خوب برای استارتاپ‌ها است / پاویون‌های اختصاصی برای شرکت‌های دانش بنیان تدارک دیده شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت: "با وجود اینکه حضور این شرکت به عنوان اپراتور برتر در حوزه آی سی تی کشور با دارا بودن بیش از شصت میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ بیش از ۸۰ درصد، ۲۸ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۵ میلیون مشترک اینترنت ثابت؛ در نمایشگاه تلکام ضروری بود؛ اما فضای این روز‌های حوزه آی سی تی کشور باعث شد که شرکت مخابرات ایران رسما از حضور در تلکام امسال خودداری کند."

وی ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، اظهار امیدواری کرد که در سال‌های آتی با بهبود شرایط، شاهد حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام خواهیم بود.

گفتنی است، نمایشگاه تلکام ۹۹ از تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلکام تله کام شرکت مخابرات وزارت ارتباطات شرکت مخابرات ایران نمایشگاه تلکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مرکز نوآوری قوه مقننه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

از فعالیت‌های مهم مرکز نوآوری قوه مقننه می‌توان به راه‌اندازی پارلمان دانشجویی اشاره کرد که در آن نخبگان و دانشجویان برتر، نوآوران و صاحبان فکر و اندیشه در رویدادهایی دور هم جمع می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نظرات برخی اعضای کمیسیون‌ها را اخذ و جمع‌بندی نظرات را انجام می‌دهند.

مرکز نوآوری قوه مقننه در این دور از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برپا می‌شود، در غرفه ۵۲۹ با حضور نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و همچنین مدیران موفق استارت‌آپ خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با اهدافی هم‌چون ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارتاپ‌‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارتاپ‌‌های داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی