Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از دستاوردهای هیات بیلیارد، بولینگ و دانش استان کردستان ضمن تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان و نیز تلاش‌های صورت گرفته توانسته‌ایم یک دفتر برای هیات فراهم کرده و در مجاورت این دفتر دو سالن که یکی مربوط به بیلیارد و دیگری مربوط به بولس است، راه‌اندازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بولینگ نیز در مجموعه ورزشی دیدگاه در شهرستان سنندج دارای یک سالن اختصاصی است و یا توجه به اینکه امروزه در دنیا ورزش‌هایی مطرح است که با حداقل آسیب‌دیدگی بتوان تحرک فکری و جسمی لازم را داشت لذا در ایام دهه مبارکه فجر در شهرستان بیجار مجموعه ورزشی با سالن خوبی برای بیلیارداختصاص پیدا کرد.

اسماعیلی ادامه داد: شهرستان مریوان از هر نظر قطب بیلیارد استان است و با داشتن سالن‌های متعدد، فعالیت بسیار خوبی دارند.

به گفته وی، در شهرستان‌های کامیاران، بانه، دیواندره، سروآباد، سقز و قروه نیز سالن‌هایی به این ورزش اختصاص پیدا کرده یا سالن‌های آنها در حال توسعه بوده و هیات‌‌های شهرستانی نیز در حال شکل‌گیری یا ترمیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران همه‌گیری ویروس کرونا تیم‌هایی را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مسابقات مختلف فرستادیم و استان کردستان در این مسابقات همیشه جزء نفرات اول تا سوم بوده است.

وی ادامه داد: سالن‌ها نیز در این مدت با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اختیار ورزشکاران بوده، همچنین به دلیل اینکه در این ورزش فاصله مناسبی بین ورزشکاران به اندازه حداقل یک میز است و تنها بازیکنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌ها حضور داشته‌اند و هیچ ازدحام صورت نگرفته است لذا توانستیم در این دوران کرونا نیز تمرینات و فعالیت‌های خود را ادامه دهیم.

رئیس هیات بیلیارد استان کردستان گفت: این رشته ورزشی در استان قهرمانان مطرحی نظیر آقایان جوانمردی، مقصودی و در بحث پیشکسوتان نیز آقایان صلواتی و مهدیان دارد که در تمام مسابقات حضور فعال داشته‌ و موفق به کسب مدال‌های رنگارنگی برای استان شده‌اند.

وی گفت: همچنین در سطح بین‌الملل نیز آقای آرمین محمودی مدال‌های فراوانی کسب کرده‌اند و نیز در بحث بانوان پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و بانوان کردستانی توانسته‌اند در چندین دوره مسابقات کشوری شرکت کنند.

اسماعیلی در زمینه مشکلات این رشته در استان، بیان کرد: مشکلاتی پیش رو داریم اما به همت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون که همیشه حمایت داشته‌اند و امیدواریم این همکاری‌ها و حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: از حیث بروزرسانی امکانات و نیز دریافت وام برای کسانیکه با تمام وجود در این رشته تلاش و فعالیت می‌کنند و همچنین به دلیل اینکه بسیاری از باشگاه‌داران ما اجاره بهای گرانی را پرداخت می‌کنند در مورد در اختیار قراردادن زمین‌های بیلیارد و بولینگ نیز امیدواریم همچون گذشته ما را کمک کنند.

وی معرفی روسای هیات و تشکیل هیات‌ها در تعدادی از شهرستان‌های استان که هنوز هیات منسجم ندارند و نیز استعدادیابی جوانان و نوجوانان با کمک مربیان و متخصصان بسیار خوب استان را از برنامه‌های هیات بیلیارد استان ذکر کرد.

وی افزود: میزان استقبال مردم از این رشته بسیار زیاد است حتی در بحث خانوادگی کردن این رشته نیز خانواده‌های زیادی داشته‌ایم که علاقه‌مند هستند و ما نیز در خصوص برگزاری مسابقات خانوادگی برنامه‌های فراوانی داریم که در آینده نزدیک این مسابقات را وارد بیلیارد و بولینگ استان خواهیم کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: در سطح استان کردستان بالغ بر ۸۰۰ نفر بازیکن داریم که قابل پیشرفت هستند و امیدواریم در آینده استان در سطح کشور و بین‌المللی به جاهای بسیار بلندی دست پیدا کند.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۸۰

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات بیلیارد بولینگ و بولس استان کردستان خالد اسماعیلی ورزش بیلیارد و بولینگ بیلیارد و بولینگ استان کردستان سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
حسن رنگرز سرمربی تیم ملی و برخی از اعضای کادرفنی در سالن حاضر هستند و مسابقات را زیر نظر گرفته اند، اما این رویداد تاثیری در چرخه انتخابی تیم ملی برای رقابت های المپیک و مسابقات جهانی غیرالمپیکی 2024 نخواهد داشت. 


نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: 
پیام احمدی _ حسین بیژنی
مهدی احدی _ محمد حسیوند

۶۳ کیلوگرم: 
عارف محمدی _ کارن اصلانیان(ارمنستان)
رضا بهمنی _ محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: 
دانیال سهرابی _ شانت خاچاطریان(ارمنستان)
رضا ساکی _ علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: 
شاهین بداغی مفرد _ جمال اسماعیلی
عباس مهدی زاده _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: 
شایان حبیب زارع _ علی عابدی
امیررضا اکبری _ هایک خلویان(ارمنستان)

دیدار های نیمه نهایی از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و در نهایت قهرمانان 5 وزن نخست امشب معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی