Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:58:06 GMT

مشکلات آنتن‌دهی موبایل در پلدختر بررسی شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۵۰۶۱

مشکلات آنتن‌دهی موبایل در پلدختر بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: تنها خواسته ملت ایران عمل به پیمان است که خود غربی‌ها امضا کردند و بر اساس همین خواسته و مطالبه رهبری مسئولان اجازه ندارند از این خط قرمز عبور کنند.

 وی افزود: امروز در شرایط شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت جامعه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصداق عمل به امر به معروف و نهی از منکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پل‌دختر گفت: داشت: در شرایطی که  بسیاری از شهرهای استان خوزستان در همسایگی پل‌دختر،از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز به سر می‌برند، این شهرستان درمعرض خطر جدی بوده ومردم باید این ویروس را بیشتر از گذشته جدی بگیرند.

 وی عنوان کرد: به ویژه در روزهای پایانی سال سفر به استان خوزستان و تردد موجب افزایش شیوع و تعدادمبتلایان می‌شود، بنابراین مردم محدودیت‌ها را رعایت کنند تا نوروزی با کرونا کمتر داشته باشند.

امام جمعه پل‌دختر بیان داشت: هفته گذشته شاهد سفر مدیرکل مخابرات‌لرستان به پل‌دختر بودیم و در جلسه‌ای با حضور وی مشکلات این حوزه در خصوص تلفن ثابت و عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی نقاط شهرستان از نزدیک بررسی شد که قابل تقدیر است.

 وی ادامه داد: از این تریبون از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز دعوت می‌شود برای بررسی و پیگیری مشکلات آنتن‌دهی در حوزه روستاهای پل‌دختر در این شهرستان حضور پیدا کنند.

 موسوی به روز مهندس اشاره کرد و یادآور شد: مهندسان پرتلاش پل‌دختر مایه افتخار علمی این شهرستان هستند، که این روز را به جامعه مهندسی کشور به ویژه مهندسان این شهرستان تبریک می‌گویم.

وی به اول اسفند سالروز شهادت شهید محلاتی اشاره کرد و افزود: شهید محلاتی به همراه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله شهید سید نورالدین رحیمی نماینده وقت مردم پل‌دختر عازم جبهه بودند که با سانحه سقوط هواپیما در سال ۱۳۶۴ به شهادت رسیدند.

امام جمعه پل‌دختر با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای سانحه سقوط هواپیما گفت: شهید سید نورالدین رحیمی اسوه اخلاق و معنویت، مطیع محض ولایت فقیه و روحانی وارسته بود.

وی به سالروز آغاز عملیات خیبر در هورالهویزه در سوم اسفندماه اشاره کرد و افزود: یادآوری این عملیات‌ها برای همه ما به ویژه نسل جوان یک ضرورت است که چگونه و به چه شیوه‌ای رزمندگان اسلام در این‌گونه عملیات‌ها با توکل به خدا دشمن را شکست می‌دادند.

موسوی یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار ویدئو کنفرانس با مردم تبریز در ۲۹ بهمن فرمودند ما حرف و وعده زیاد شنیده‌ایم که در عمل نقض شده، اما این بار عمل از طرف مقابل ببینیم ما نیز عمل می‌کنیم و جمهوری اسلامی ایران این بار به حرف قانع نخواهد شد و این کلام فصل‌الخطاب و سیاست راهبردی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه عهدشکنی در ذات آمریکا است افزود: براساس ضرب‌الاجل ایران اسلامی که به صورت مکتوب به دست رئیس آژانس انرژی اتمی رسیده بنابر این کشورهای اروپایی تنها تا پنجم اسفند فرصت دارند تا در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهند و چنانچه به تعهدات خود عمل نکند،ایران پروتکل الحاقی را متوقف خواهد کرد و این مصوبه قانون مجلس انقلابی است که ردخورد ندارد.

 امام جمعه پل‌دختر  با بیان اینکه همه مسئولان نظام مکلف به اجرای مصوبه مجلس هستند، گفت: بارها در طول سال‌های گذشته شاهد بدعهدی آمریکا در توافقنامه‌ها بوده‌ایم و در برجام نیز نمونه‌های دیگری از بدعهدی آمریکا به جهانیان نشان داده شد.

وی افزود:به فرموده مقام معظم رهبری در این دیدار نسخه علاج مشکلات کشور در مشارکت پرشور و حداکثری و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است.

موسوی به رزمایش سپاه پاسداران و نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: این رزمایش‌ها نشانه توانایی نیروهای مسلح در غافل‌گیری دشمن و پاسداری از تمامیت ارضی کشور با عزت و اقتدار و غیرت است.

امام جمعه پل‌دختر: چنانچه دشمن بخواهد تعرض و تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی داشته باشد به گونه‌ای از دست توانمند ارتش و سپاه تو دهنی می‌خورد که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات امام جمعه مجلس شورای اسلامی پل دختر امام جمعه پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه جمعه ۷

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - تاجیکستان) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748076

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند