Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:59:23 GMT

۴۰۹ دستگاه خودرو در ورودی‌های مشهد جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۵۵۲۶

۴۰۹ دستگاه خودرو در ورودی‌های مشهد جریمه شدند

سرهنگ حسین میش‌مست روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این تعداد خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته، جریمه پنج میلیون ریالی اعمال شد.
وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت رانندگان ۴۳۸ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی پیامک تذکر دریافت کردند.
رییس پلیس راه خراسان‌رضوی گفت: تعداد خودروهای برگشتی از ورودی‌های مشهد نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۸ دستگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا ۱۳ دی ماه امسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد و با آبی شدن وضعیت مشهد از ١٣ دی ماه متوقف شد. اجرای این طرح دوباره از ۱۸ بهمن ماه جاری با زرد شدن وضعیت مشهد در حال اجراست.
استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است. 
طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،تاکنون یک میلیون و ۵۵۸ هزار و ۱۵۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۹ هزار و ۳۴۱ نفر رسیده است.
 از دیروز تا امروز اول اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷۸ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب،  مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۵۸ هزار و ۱۵۹ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد خودرو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی