Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@03:49:14 GMT

پیکان از میزبانی جلسه انتخاباتی فوتبال انصراف داد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۵۵۳۰

در پی ایجاد برخی شائبه‌ها درباره میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فدراسیون فوتبال، موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان) توضیحاتی را ارائه کرد و نشست فردا را لغو کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پیکان در اطلاعیه خود در این خصوص نوشت: موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان) در راستای ایفای نقش رسالت اجتماعی خود و احساس اینکه باید در یک فضای مشارکت‌جویانه، امکانی در اختیار کاندیدا‌های احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال و نمایندگی باشگاه‌ها قرار بدهد، میزبانی از نشست هم‌اندیشی انتخابات فدراسیون را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال تاکید می‌شود که قبول میزبانی از این نشست به درخواست اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران صورت گرفت و باشگاه پیکان نیز بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی، تنها مجری بخش‌های برنامه به درخواست مدیران محترم اتحادیه باشگاه‌های فوتبال بود.

از طرفی با توجه به حضور همه کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه‌ها و همچنین دعوت از اهالی رسانه برای پوشش کامل خبری، این مراسم هیچ منافاتی با روحیه دموکراسی و مشارکت‌جویانه در انتخابات نداشت. 

با این حال به دلیل شیطنت برخی افراد و باشگاه‌ها با هدف برهم‌زدن این نشست و در جهت زدودن شائبه‌ها باشگاه پیکان به طور رسمی از میزبانی نشست هم اندیشی انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف می‌دهد. امید است با توجه به نقش مطالبه گرایانه مجمع و دیگر تشکل‌ها شاهد برگزاری انتخابات مناسب و استاندارد و شایسته فوتبال ایران باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسلام قلعه قیام مردم تبریز گادوین منشا لیله الرغائب سی سخت زلزله باشگاه پیکان انتخابات فوتبال تابناک ورزشی اسلام قلعه قیام مردم تبریز گادوین منشا لیله الرغائب سی سخت زلزله فدراسیون فوتبال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین