Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی، تفاهمنامه همکاری مشترک به امضای دکتر علی شریف‌نژاد رئیس پژوهشگاه و محمدرضا ساکت مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان رسید.

ایجاد زمینه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی بین پژوهشگاه تربیت بدنی و باشگاه، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی ملی و بین‌المللی، انجام تحقیقات و پژوهش‌های تخصصی ورزشی با اولویت آسیب‌شناسی، مدیریت و بازاریابی، همکاری در جهت تجاری‌سازی فناوری‌های ورزشی با اولویت فوتبال، کمک به توسعه باشگاهداری حرفه‌ای، راه‌اندازی مرکز تحقیقات تخصصی ورزشی و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ای فرهنگی، ورزشی و استارت‌آپی تخصصی از مهم‌ترین محورها و زمینه‌های همکاری این تفاهمنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، دکتر محمد شریعت‌زاده معاون فناوری و دکتر داوود خضری عضو هیات علمی پژوهشگاه و دکتر محمدعلی بصیریان و دکتر بهروز خالقی‌پور از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان حضور داشتند.

کسب مقام برتر استارت‌آپ عضو هیات علمی پژوهشگاه در رویداد توان‌تک

استارت‌آپ تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی موفق به کسب مقام اول در چهارمین رویداد توان‌تک شد.

چهارمین رویداد توان‌تک (Tavan Tech) به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور استارت‌آپ‌های موفق در حوزه معلولان با هدف معرفی سرویس‌های نوین خدمات‌دهندگان به جامعه افراد دارای معلولیت و توان‌یابان برگزار و در این دوره استارت‌آپ تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی به مدیریت دکتر فریبا محمدی با همکاری دکتر حامد عباسی از اعضای هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی موفق به کسب مقام نخست در این رویداد شد.

این استارت‌آپ به‌صورت طراحی و تولید اپلیکیشنی برای افراد با آسیب نخاعی به طور مشخص با هدف ایجاد بستر لازم برای حفظ وضعیت موجود و ارتقای شرایط جسمی افراد دارای معلولیت با انجام حرکات ساده و کاربردی ورزشی ایجاد شده است. سهولت در دسترسی به آموزش حرکات ورزشی، طراحی تمرینات با توجه به سطح ضایعه، ملاحظات ایمنی تمرین، استقلال تمرین و ارائه خدمات مشاوره از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

استارت‌آپ تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی علاوه بر کسب مقام اول و دریافت جایزه نقدی و لوح تقدیر امکان استفاده از خدمات مرکز نوآوری تابش رعد نظیر فضای کار اشتراکی رایگان را خواهد داشت. توان‌تک رویدادی استارت‌آپی در حوزه معلولیت است که امسال چهارمین دوره آن با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و همکاری الکام استارز برای حضور استارت‌آپ‌های خدمات‌دهنده به افراد معلول از ۲۹ دی‌ تا ۲ بهمن برگزار شد.

کد خبر 586003 برچسب‌ها سازمان تربیت بدنی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان تربیت بدنی پژوهشگاه تربیت بدنی افراد با آسیب نخاعی استارت آپ کسب مقام توان تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی