Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری در نشست بررسی مسائل و مشکلات بندر شیو شهرستان پارسیان عنوان کرد: شهرستان پارسیان در کنار ظرفیت های صنعتی و کشاورزی از پتانسیل های مناسبی در حوزه دریایی و بندری برخوردار است که ضروری است با تلاش و برنامه ریزی نسبت به شکوفایی آنها اقدام کرد.

وی افزود: بندر شیو یکی از ظرفیت های مهم شهرستان پارسیان است که ضروری است نسبت به ایجاد زیرساخت ها لازم در این بندر برای گسترش فعالیت های اقتصادی، توسط دستگاه های اجرایی ذیربط اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای وظایف قانونی نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها در بندر شیو شهرستان پارسیان اقدام کند.

حیدری بیان داشت: گمرک استان با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان همکاری لازم را در جهت ایجاد جایگاه سوخت تعاونی لنج داران بندر شیو در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اقتصادی استانداری هرمزگان بندر شیو شهرستان پارسیان بندر شیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد