Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: نتایج آزمایش کارمندان شهرداری آبیک در دست بررسی است و درباره از سرگیری فعالیت این شهرداری در جلسه امروز بعد از ظهر تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار آبیک درباره آخرین وضعیت قرنطینه بودن روستای حسین آباد کرد این شهرستان به خاطر فوت یکی از اهالی به علت لبتلا به کرونای انگلیسی و مثبت شدن آزمایش برخی از اهالی آن گفت: اهالی روستا بعد از مثبت شدن پنج نفر از خانواده متوفی به کرونا انگلیسی و مثبت شدن کرونا هفت نفر از اهالی روستا همچنان در قرنطینه به سر می‌برد و برخی از این افراد که در مراکز صنعتی مشغول کار بودند تا عادی شدن شرایط در مرخصی استعلاجی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد پور افزود: هزینه درمان این افراد را ستاد پیشگیری از کرونای استان برعهده دارد و بسته غذایی ویژه اهالی روستا هم از طریق هلال احمر، تیم‌های نظارتی استان و طرح شهید سردار سلیمانی تامین می‌شود.

او با اشاره به منفی شدن نتیجه آرمایش دو سرباز هم تاکید کرد: در حال حاضر با اعلام نتایج تست‌ها و اجرای قرنطینه خانگی نقاهتگاه این شهرستان تعطیل شده است.

فرماندار آبیک با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا جاده ورودی و خروجی ضلع شرقی شهر آبیک به سمت شهرستان نظرآباد مسدود شده است گفت: بیماری در شهرستان تا حد قابل قبول کنترل شده، ولی این وضعیت شکننده است.

او همچنین گفت که دستگاه اکسیژن ساز و همچنین سه تخت‌ای سی یو به امکانات بیمارستان شهدای آبیک افزوده شده است و ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان اجرا و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار آبیک از بخشداران و دهیاران خواست از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به روستا‌ها جلوگیری و با نصب بنر ضمن اطلاع رسانی از برگزاری مراسمات نیز جلوگیری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد کرونا کرونا انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟

به گزاش پارس نیوز ، با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، مدارس و دانشگاه‌های نوبت عصر برخی شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش، کرخه و کارون به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟