Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@23:33:05 GMT

سقوط قطعات هواپیمای بوئینگ در هلند و آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۲۷۴۸

سقوط قطعات هواپیمای بوئینگ در هلند و آمریکا

بر اثر سقوط قطعات هواپیماهای در حال پرواز بوئینگ در آمستردام هلند و ایالت کلورادو آمریکا چند خانه و وسیله نقلیه آسیب‌دیده و چند نفر نیز زخمی ‌شدند.

سقوط قطعات هواپیمای بوئینگ در هلند باعث مصدومیت دو نفر شد. نشریه زوددویچه سایتونگ آلمان در این رابطه نوشت: پلیس ماستریخت اعلام کرد اندکی پس از بلند شدن یک هواپیمای بوئینگ از فرودگاه این شهر ، آتش سوزی در یکی از چهار موتور هواپیما رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس طی این آتش سوزی برخی از قطعات فلزی موتور بر فراز منطقه مرسن در شمال ماستریخت به زمین افتادند که بر اثر آن چندین خودرو و خانه آسیب دیدند. بنا بر اعلام پلیس یک زن مسن بر اثر اصابت این قطعات از ناحیه سر زخمی شده و در بیمارستان تحت معالجه قرار گرفته است. همچنین گزارش شده است که یک کودک هنگام تلاش برای برداشتن این قطعات از زمین آسیب دیده و دچار سوختگی شده است.

مقامات در حال تحقیق درباره علت وقوع این حادثه هستند. این هواپیما که مقصدش نیویورک بوده ناچار شده که در شهر لیژ بلژیک به زمین بنشیند.---

حادثه مشابهی نیز در ایالات متحده رخ داده و در آنجا قطعات یک هواپیمای بوئینگ در چندین منطقه مسکونی در فاصله نه چندان دور از شهر دنور واقع در ایالت کلرادو سقوط کرده است. به گفته مقامات پلیس، این هواپیما در فرودگاه بین المللی دنور به سلامت فرود آمده است. در مورد شمار مجروحان احتمالی اطلاعی در دست نیست.

در همین رابطه سازمان هواپیمایی ایالات متحده FAA اعلام کرد موتور هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ که در حال عزیمت به هونولولو بوده، اندکی پس از برخاستن در دنور از کار افتاده است. علت این حادثه نیز در دست بررسی است.

تصاویر منتشر شده از سوی پلیس نشان می دهد که قسمت زیادی از قطعه ساقط شده هواپیما در حیاط جلوی خانه ای فرود آمده و قسمتهای دیگر روی یک زمین ورزشی افتاده است.ایرنا 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هواپیمای بوئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!

وزارت خزانه‌داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپاد‌های ایرانی تحریم کرد.

 

به گزارش ایسنا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا موسوم به «اوفک» روز پنجشنبه، چند فرد و نهاد را با ادعای ایفای «نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپاد‌های ایرانی برای وزارت ایران»، تحت تحریم قرار داد.

واشنگتن با بیان اینکه این تحریم‌ها با هماهنگی انگلیس و کانادا اعمال شده‌اند، در ادامه مدعی شد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خود «در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد».

طبق این بیانیه هشت فرد ایرانی، ۱۵ نهاد در ایران، امارات، پاناما و هند، ۲ کشتی و یک هواپیما به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند.

وزارت خارجه انگلیس نیز در این راستا اعلام کرد ۲ شخص و چهار نهاد را در ارتباط با برنامه پهپادی و موشکی ایران تحریم کرده است.

«برایان نلسون» دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در «دفتر تروریسم و اطلاعات مالی» مدعی شد: «وزارت دفاع ایران به بی‌ثبات‌کردن منطقه و جهان با حمایت از جنگ روسیه در اوکراین، حمله بی‌سابقه به اسرائیل و اشاعه پهاد‌ها و دیگر سخت افزار‌های نظامی برای نایبان ایران ادامه می‌دهد».

او همچنین گفت: «ایالات متحده در هماهنگی نزدیک با انگلیس و کانادا از همه ابزار‌های در دسترس برای مقابله با کسانی که از فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران حمایت مالی می‌کنند، استفاده می‌کند».

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!