Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:00:42 GMT

اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۵۲۲۹

اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار هرمزگان با صدور احکامی، رئیس، دبیر، اعضا و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان هرمزگان را در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، منصوب کرد.

احکام صادر شده توسط فریدون همتی، استاندار هرمزگان به شرح زیر است: علی رئوفی به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان و احمد نفیسی به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، احمد پویافر به عنوان عضو و رئیس ستاد امنیت انتخابات، عباس ماژین به عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات، محمد احمدی به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی، مهرداد یزدانی به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات، فاطمه رکن الدینی به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی و رضا شهیدیان به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 5152563

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان ستاد انتخابات استان هرمزگان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا سی سخت خطبه های نماز جمعه بوشهر شهرکرد اردبیل شهرستان کرج زمین لرزه مشهد بارش برف ستاد انتخابات استان هرمزگان عنوان عضو و رئیس کمیته دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد